Formel 1

Husk at i Monaco må man kjøpe dagspass, det er ikke weekendbiletter som ved andre løp. F1 trening er torsdag, kval lørdag og løp søndag. Vi betalte i 2006 1.900,- lørdag og 4.000,- søndag, så ganske heftig i forhold til weekendbiletter ellers i europa for rundt 2.500,- til 3.500.
Livet ute var helt topp hele helgen, så bare en kveldstur er å anbefale. Vær i hvert fall tidlig der søndag, utrolig liv fra tidlig formiddag på uterestaurantene og til langt på natt.

Lyden er dessverre ikke den samme nå som da de kjørte V10, men fortsatt heftig og fart, akselerasjon er helt rått :)

Invitasjon til privat Yacht, tja vanskelig med tips. Jeg er ganske sikker på at det var fordi jeg er så snill og grei, antrekket tror jeg ikke hadde noen betydning ;)
Bare le, dere...men vi hadde det gøy :mrgreen:

Her fra Ferraridagene Nurburgring 2006, da Schumacher fikk overrekt sin FXX, som var den siste av de totalt 30 stk produserte.


 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Husk å sette på vekkerklokka!
image.jpeg


Har ikke fulgt så nøye med før denne sesongen, men gleder meg som vanlig som en unge.
 
  • Liker
Reaksjoner: Stoffer
Jeg sitter klar på garasjen :D

Var der nede i 2006. Helt fantastisk atmosfære og liv. Skal ned igjen!
image.jpeg
 
@iron-man Skal vi ha det slik det er nå at en kan stille med 3 team hver, eller er det mer hensiktsmessig å endre til kun 1 tem pr. deltager (hvis det går)?
Allerede nå angrer jeg på at det ble meg som satte opp dette(har aldri deltatt på noe liknende før).
Men enig i at det burde vært ett lag per pers. Skal se om det lar seg gjøre.
 
Allerede nå angrer jeg på at det ble meg som satte opp dette(har aldri deltatt på noe liknende før).
Men enig i at det burde vært ett lag per pers. Skal se om det lar seg gjøre.

Hvis det lar seg gjøre kan du gjerne legge inn meg som admin også, så kan vi angre sammen ;)
 
Noen som har vært på F1 i Monaco? Har dere noen tribuneanbefalinger?
Var der i 2006. Hadde plass i starten på start/mål på kval og den høye tribunen ved bassenget på løpet.
Usikker på om jeg vil anbefale noen av de, da start/mål ikke hadde TV, men så rett inn bak Ferrariboksen og de viste med fingre hvordan «vi» lå an ;)
Ved bassenget fikk vi se den raske høyre/venstre traseen og bort mot Rascasse.

Vet ikke hvor jeg vill sett igjen, men SKAL ned igjen.
Super stemning og førere/team vandret i gatene - det er sjelden ellers.

Anbefaler også fest på privat Yacht i havna, men det er nok vanskelig å få til uten dressen min:D
 
Redigert: