Formel 1

Eg synest nå spenningen er der , men en må kanskje sjå lenger ned på resultatlista for å finne spenningen i racingen. Klatringen til Alexander albon , som startet i fra pit var jo veldig spennande til tider . Berre synd at fokuset til tv produksjonen ikkje alltid treffer så bra .

Enig med deg i at det finnes noe spenning om man leter, men nå handler det om å vinne og da er det synd at det bare er to team som har en reell sjanse. Formel 1.5 er for de spesielt interesserte som har fulgt med en stund og jeg skjønner at eierne av F1 ønsker å gjøre endringer for å få det jevnere.
 
Joda , forskjellene er store og eg skulle ønske det vart litt meir fighting om toppen , men alt i alt so synest eg sjølve racingen har blitt meir spennande med fleire forbikjøringer m.m. En har jo slike som Verstappen , som jo er en ganske laus kanon og kan finne på mykje rart .

Dei burde kanskje ha fått poeng om dei klatra et vist plassa under løpet også .
 
Jeg smilte da bildet ble tatt, men nå:mad:
2ACC59D0-552F-46BE-8877-3F6BDDCDDFB7.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Simtei
fra on-board kamera så ser man jo at Vettel jobber mye med rattet. slicks med gress på i 120++km/t er ikke sååå lett å styre tror jeg. Strengt, de engelske kommentatorene på F1TV er enig.
 
Det er bare piss! Synd at de som sitter bak en skjerm og ikke i en bil, skal bestemme utfallet av løpet.
 
QUOTE="Blodstrupmoen, post: 721833, member: 1310"]Nei. Det hadde vært imot alt som gjer en racingfører en racingfører. At Hamilton ikkje klarte å utnytte feilen er hans egen skyld . Her håper eg raceledelsen tar til vettet og innser at sånn regeltolkning ødelegger sporten.[/QUOTE]

Ja, men nå kjørte også Vettel av banen da? Jeg er ingen Hamilton fan, men alle oss som har fulgt F1 noen år skjønte at han kom til å få en straff....
 
"Among the drivers we talked to in a brief vox pop, 80 percent deemed it to be a racing incident that needed no further action, while the majority of team bosses were in favour of the penalty."

-Siteat: David Tremayne.

Han nevner også etterpå at joda; reglene tilsier at han skal straffes. Det som egentlig er spørsmålet er om det er det som er feilen, reglene.
 
Syns det er gøy å følge med Albon og Norris for tiden, disse tror jeg kommer til å kjøre F1 mange år fremover.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen