Formel 1

Jeg må bare si at det koser meg litt at ikke alt gikk på skinner for Mercedes, det gjør det alt for ofte syns jeg. Greit at de har best bil og er gode på taktikk, men de har mye flaks i tillegg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Alt har gått på skinner for Mercedes de siste årene, så var deilig at det ikke gikk veien nå i helgen. Det trengs mer spenning i Formel1, det at Hamilton har vunnet over 52% av alle løp de siste 6 årene er ikke så kult, selv om det er en helt ekstrem prestasjon.
 
Deilig løp idag, bra å se at kampen faktisk er om 1. plass og ikke 6-7 plass...For min del enig at det ikke skal straffes for lock-up, men heller rart at ikke mercedes fikk straff for at de gjorde klar til pit-stop uten å ta inn en fører. Det er jo klokkeklart at dette ikke er lov. Mulig de får bot i ettertid?
 
Deilig løp idag, bra å se at kampen faktisk er om 1. plass og ikke 6-7 plass...For min del enig at det ikke skal straffes for lock-up, men heller rart at ikke mercedes fikk straff for at de gjorde klar til pit-stop uten å ta inn en fører. Det er jo klokkeklart at dette ikke er lov. Mulig de får bot i ettertid?
Dette gjøres jo tilstadighet av Merc AMG pet, er det en regel som tilsier at denne finten ikke er lov?
 
Herlig løp!
Overrasket over at Charles ikke fikk straff for sin kutt, men er jo max digg når Mercedes og Hamilton ikke vinner ;)
 
Herlig løp!
Overrasket over at Charles ikke fikk straff for sin kutt, men er jo max digg når Mercedes og Hamilton ikke vinner ;)
Tror de ser på at han ikke fikk en åpenbar fordel der, men helt klart en vanskelig avgjørelse å ta. Kanskje de husker Seb sin straff? hehe
Hamilton har gjort lignende ting før uten å få straff.