Toyota går inn i samarbeid med Haas, det merker jeg er over snittet spennende nyheter! Greit spennende å se hvilke ringvirkninger det får for sjåfører og utvikling.
Enig! Dette er en tungvekter så det kan rykke litt i balansen.Toyota går inn i samarbeid med Haas, det merker jeg er over snittet spennende nyheter! Greit spennende å se hvilke ringvirkninger det får for sjåfører og utvikling.
Det er sant. Tid til vindtunnel og CFD er basert på hvor du havner i konstruktør-mesterskapet. MEN, en vindtunnell er ikke bare en vindtunnell. Det finnes gode og "dårlige" vindtunneller. Feks Red Bull sin ryktes å være moden for utskiftning. AM bygger en splitter ny en og MCL har bygd eller driver å bygger en ny en.Er ikke tid i vinduene begrenset ut fra sammenlagt resultat hvert år? Man får vel ikke mer enn tildelt tid selv om man har tilgang?
helt spesielt altså, cursed… Dog, Verstappen var i overkant raff.Norris er notorisk dårlig på å starte fra pole. 1 til 4 i løpet av første sving. Alt er som vanlig.
Norris er notorisk dårlig på å starte fra pole. 1 til 4 i løpet av første sving. Alt er som vanlig.
Enig.Så forbanna kjedelig at et så morsomt løp skal bli ødelagt av dommerne.
Ja, det burde han nok ha gjort, da tror jeg uansett han hadde hatt tid til å kjøre forbi igjen. Der synes jeg teamlederen til Mclaren må ta kritikk. Norris spurte jo til og med om han skulle gi den tilbake.Enig.
Reglene er dessverre reglene, selv om jeg ikke er nødvendigvis enig i de. I etterpåklokskapens navn så burde Norris gitt plassen tilbake umiddelbart og så prøvd på nytt å ta Verstappen. Han hadde hatt større sjans på P3 med den strategien kontra å prøve å dra 5 sec på Verstappen innen løpet var slutt.