Formel 1

Flere som stod opp tidlig i dag?
3101390D-EB2B-4B07-9931-1D3869032652.jpeg
 
Det kan jo virke som om Hamilton er mindre og mindre interessert i kjøre F1. Om han virkelig ønsket å kjøre bil så hadde vel fokuset vært andre plasser enn om han kan ha på seg et smykke i bilen eller ikke. Regler er regler. Men snakk om storm i vannglass :eek:
Noen må gi seg, spent å se hvem det blir.
 
Det kan jo virke som om Hamilton er mindre og mindre interessert i kjøre F1. Om han virkelig ønsket å kjøre bil så hadde vel fokuset vært andre plasser enn om han kan ha på seg et smykke i bilen eller ikke. Regler er regler. Men snakk om storm i vannglass :eek:
Noen må gi seg, spent å se hvem det blir.
Vi snakker om mannen som gikk til sak mot klokkeprodusenten Hamilton, grunnlagt i 1892, for å bruke navnet hans.

Han er flink til å kjøre bil, men rare utsagn som dette overrasker ikke mer.
 
Vi snakker om mannen som gikk til sak mot klokkeprodusenten Hamilton, grunnlagt i 1892, for å bruke navnet hans.

Han er flink til å kjøre bil, men rare utsagn som dette overrasker ikke mer.

Det er klart det er harmelig at det nettopp er en produsent av rimelige klokker som har samme navn som deg, hadde sikkert vært lettere å svelge hvis etternavnet ditt var Patek eller Langhe ;)

Når det gjelder Hamilton så håper jeg Mercedes får det til å fungere litt bedre denne helga og det kan vel se sånn ut etter fredagens trening og så må Sainz komme seg back on track.... Forza Ferrari!
 
Når det gjelder Hamilton så håper jeg Mercedes får det til å fungere litt bedre denne helga og det kan vel se sånn ut etter fredagens trening og så må Sainz komme seg back on track.... Forza Ferrari!

Kan vel sies at ønskene dine ble rimelig greit innfridd i kvaliken hvertfall
Forza Ferrari (og gleder meg stort over Alfa og Bottas)
 
  • Liker
Reaksjoner: Carrera, Maz19 og Ban