Fjollete pseiko ide satt ut i livet! Whats my next move?

redigerte posten 23min før du svarte, men siden du sikkert åpnet fanen før den tid skal jeg heller beholde medaljen selv.
Godt poeng. Surfer i mange faner.

Men siden minutter er såpass signifikante, så holder jeg meg fortsatt til Rolex. De stiger og drar damer - uansett. ;)

Trenger jeg si mer? :)
617822F6-DCEF-41C3-A482-4B3811D9206C_zpsagvazdvb.png

• Liker
Reaksjoner: Habs og Preacher
Hvis du er ute etter å bruke spenn, og satse på noe som virkelig er en investering; selg en Rolex, og kjøp en Seiko 6159 ;)
litt vanskelig å få tak i, men de dukker opp på ebay fra tid til annen.
Seiko6159-7001ChrisMoy.jpg

• Liker
Reaksjoner: Frost og Preacher
En GS må vel være et godt valg for en samling. Her kan du også gjøre som @Gin, og velge quartz. Da får du en spesiell klokke også!

Jeg mener å huske at Seiko hadde en "Navitimer" variant med E6B bezel. Det blir også litt spesielt...

8

En GS må vel være et godt valg for en samling. Her kan du også gjøre som @Gin, og velge quartz. Da får du en spesiell klokke også!

Jeg mener å huske at Seiko hadde en "Navitimer" variant med E6B bezel. Det blir også litt spesielt...

8

Uten tvil et godt valg men min ide er å utelukkende kjøpe nye (alternativt nos) vanlige seiko :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg har en veldig brukt orange monster, en mint sort samurai, en mint hvit samurai og en rimelig ok sbbn015 som du kan få kjøpe til litt under watchuseek/ebay/chrono24 priser.

Redigert: