Fjollete pseiko ide satt ut i livet! Whats my next move?

Trenger jeg si mer? :)
617822F6-DCEF-41C3-A482-4B3811D9206C_zpsagvazdvb.png

Eh...nei, wow! Hvilken modell er det?
 
En GS må vel være et godt valg for en samling. Her kan du også gjøre som @Gin, og velge quartz. Da får du en spesiell klokke også!

Jeg mener å huske at Seiko hadde en "Navitimer" variant med E6B bezel. Det blir også litt spesielt...

8
 
En GS må vel være et godt valg for en samling. Her kan du også gjøre som @Gin, og velge quartz. Da får du en spesiell klokke også!

Jeg mener å huske at Seiko hadde en "Navitimer" variant med E6B bezel. Det blir også litt spesielt...

8

Uten tvil et godt valg men min ide er å utelukkende kjøpe nye (alternativt nos) vanlige seiko :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg har en veldig brukt orange monster, en mint sort samurai, en mint hvit samurai og en rimelig ok sbbn015 som du kan få kjøpe til litt under watchuseek/ebay/chrono24 priser.
 
Redigert:
I slike tråder skryter man vel uunngåelig av klokkene man har selv..?
Jeg går rett i fella og anbefaler å skaffe i hvert fall en SARB. Har selv SARB033, men 035 er også stilig.
Kommer egentlig levert på ei helt grei lenke, men den fungerer best på puselanken min med reim

CB7D2289-6EF0-402E-93A9-3BF028D3C4A1_zpsxsgzqsxa.jpg
 
Mye bra forslag her:) Men ser ut som dere har glemt Sumo! Ville gått for pre X og gjerne oransje mint hvis det skulle dukke opp til overkommelig pris.
P1040025.jpg

Hvis vi holder oss til oransje er jo Shogun også en potensiell kandidat. For ikke å si Monster som allerede nevnt.
sbdc0095001JPG.jpg

Liker også Samurai og den nye Transocean-serien. Skulle jeg gamlet på noe tror jeg kanskje jeg ville gått for en blå TO (SBDC047). Det er en limitert parfyme sak. Blå Samurai er også flott, men her betaler en fort et premium allerede.
01.jpg

Det skinner kanskje gjennom at jeg har lyst på nytt oransje og blått:p Per nå har jeg salt og pepper av nevnte:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og fredskijj
@2JHead Hvordan gikk det med nedsalting? Liker ideen med å kjøpe i klokke som kan plukkes frem i NOS tilstand en gang langt der fremme :)
 
Redigert: