Er i gang med s4 av Breaking Bad. Veldig stor variasjon i kvaliteten på episodene, men hele tiden langt over snittet. Gleder meg som en unge til episode 8, tror den er rett rundt hjørnet.
Enig, Breaking Bad er en av mine favoritter. Episoden sendes i usa i dag forresten, så den er vell titteklar imorgen en gang![]()
Opprinnelig postet av Ol.salvesen
Enig, Breaking Bad er en av mine favoritter. Episoden sendes i usa i dag forresten, så den er vell titteklar imorgen en gang
Breaking Bad er en kongeserie, men synes sesong 4 er litt daff :???:
Ser at SOA sesong 4 er i gang. Første episode er tilgjengelig på iTunes. Siste scene i sesongavslutningen i sesong 3 var en skikkelig twist! Jeg må finne styrke for å ikke se første episode nå. Må vente til hele sesongen er tilgjengelig for å ta et maraton. En slik serie kan jeg ikke vente en hel uke på neste episode!
Breaking Bad er en kongeserie, men synes sesong 4 er litt daff
Ser at SOA sesong 4 er i gang. Første episode er tilgjengelig på iTunes. Siste scene i sesongavslutningen i sesong 3 var en skikkelig twist! Jeg må finne styrke for å ikke se første episode nå. Må vente til hele sesongen er tilgjengelig for å ta et maraton. En slik serie kan jeg ikke vente en hel uke på neste episode!
+1
Men når man kommer langt ut i det, synes jeg for min del at det nesten vipper litt formye over i håpløsheten og deprisjonen.![]()