Favoritt TV-Serier... Topp 3

Absolutt brukbar actionserie fra Amazon
last ned.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Er det noen som har sett siste sesong av House of cards? Hva er det Doug Stamper har fått på hånden? Det er en panda dial klokke men klarer ikke å tyde hva. Tidligere sesonger har han hatt en Breitling Navitimer
 
  • Liker
Reaksjoner: Readerfly
Ser Bodyguard nevnt over, syns den startet litt klisje, men snudde friskt for å så avsluttes litt "meh". Klarer ikke å konkludere med om jeg anbefaller den eller ei. Men for all del se den hvis du har "time to kill"

Begynte å se Narcos Mexico, lovende.
 
Ser Bodyguard nevnt over, syns den startet litt klisje, men snudde friskt for å så avsluttes litt "meh". Klarer ikke å konkludere med om jeg anbefaller den eller ei. Men for all del se den hvis du har "time to kill"

Begynte å se Narcos Mexico, lovende.

Bodyguard begynte bra, syntes jeg, flott samspill mellom de to hovedrollene og bra spenningsoppbygging. Men etterhvert virket det som om manusforfatterne gikk tom for ideer og ikke skjønte hvordan de skulle gå videre eller avslutte. Siste to episodene var antiklimaks.
 
Bodyguard begynte bra, syntes jeg, flott samspill mellom de to hovedrollene og bra spenningsoppbygging. Men etterhvert virket det som om manusforfatterne gikk tom for ideer og ikke skjønte hvordan de skulle gå videre eller avslutte. Siste to episodene var antiklimaks.

Enig. Det hjelper heller ikke når hovedrollens ansiktsmimikkskala går fra indignert til småsur. At produksjonsselskapet endte opp med han er for meg uforståelig.

Veldig fornøyd med Ozark og Narcos: Mexico lover godt.
 
Narcos Mexico var veldig bra, men det trakk ned litt at en kartellederene hadde en IWC Big pilot i en handling fra tidlig 80 tall