Takk for tipset, den var fet!Ute nå, 9.1 på imdb, vel verdt titten
Vis vedlegg 156925
Kan være en utfordring å finne noe begge liker...Big Little Lies, kanskje Ray Donovan, Stranger ThingsHar sett et par episoder av Peaky Blinders, virker lovende. Trenger tips til serie som vi kan følge utover høsten, helst noen med flere sesonger tilgjengelig, kjerringen truer med Frustrerte fruer maraton...
Det er ikke alltid så enkelt. Skal sjekke de utKan være en utfordring å finne noe begge liker...Big Little Lies, kanskje Ray Donovan, Stranger Things
Jeg fikk med fruen på Lucifer. Ikke akkurat en kompleks serie, men enkel underholdning.Det er ikke alltid så enkelt. Skal sjekke de ut
Sons of anarchy!Har sett et par episoder av Peaky Blinders, virker lovende. Trenger tips til serie som vi kan følge utover høsten, helst noen med flere sesonger tilgjengelig, kjerringen truer med Frustrerte fruer maraton...
Skal sjekkes.Jeg fikk med fruen på Lucifer. Ikke akkurat en kompleks serie, men enkel underholdning.
Den har jeg sett, falt av lasset de siste sesongene. De første sesongene var bra.Sons of anarchy!
Watchmen på HBO har fått gode omtaler
![]()
TV-anmeldelse «Watchmen»: Først frustrerende. Så fantastisk.
Et dystopisk mesterverk framført med urverkets perfeksjon.www.vg.no