Favoritt TV-Serier... Topp 3

Det har vært mørkt og dystert på skjermen hos oss i det siste.

Begge finner du på HBO:
The Killing - basert på den danske serien Forbrydelsen
The Fall - Gillian Anderson fra X-files :mrgreen:
 
Sjekk ut The Honourable Woman fra BBC. Flott spion/midtøsten thriller i 8 deler med Maggie Gyllenhaal i hovedrollen. Finnes på HBO Nordic tror jeg.
 
Mine topp 3 serier:

- The Wire
- Deadwood
- Mad Men

Ellers vil jeg si True Detective er virkelig verd å se, hvis man liker dialogdrevet spenningsserier.
Andre gode serier er Game of Thrones, Boss, Downton Abbey og sikkert endel andre jeg ikke kommer på nå.

Serier som CSI, NCIS og Bones gir meg absolutt ingenting.
 
Akkurat pløyd gjennom Fargo. Episk fet serie med beksvart humor og fantastisk skuespill..Billy Bob Thornton er rå, så også Martin Freeman. Må sees!
 
Akkurat pløyd gjennom Fargo. Episk fet serie med beksvart humor og fantastisk skuespill..Billy Bob Thornton er rå, så også Martin Freeman. Må sees!

Må prøve denne, filmen er jo en klassiker.

Mine topp 3:
Sopranos
Six feet under
Breaking Bad
 
Vet Revolution blitt diskutert her, var det du @Dr. Fiddy ? @cosmo_dud ? som sett?
Digget den mellom S01E03-S01E15 ish men syns den mistet litt på slutten og, syns jeg, antiklimaks siste episoden.
Noen som sett S02 og anbefaler den? (viste ikke den fantes når jeg såg S01 men ser nå at den rett over får høyere score på imdb)
 
Redigert av en moderator:
Vet Revolution blitt diskutert her, var det du @Dr. Fiddy ? @cosmo_dud ? som sett?
Digget den mellom S01E03-S01E15 ish men syns den mistet litt på slutten og, syns jeg, antiklimaks siste episoden.
Noen som sett S02 og anbefaler den? (viste ikke den fantes når jeg såg S01 men ser nå at den rett over får høyere score på imdb)

Hev diverre ikkje fått sett denne serien. Er tålmodig og ventar til den kjem på netflix. Kanskje eg lyt kjøpa den på iTunes (am), om den er så bra. Kor hev du sett den?

@adamskater
 
Redigert av en moderator:
Peaky Blinders! Beste jeg har sett på lenge, ligger på Netflix.

Peaky_Blinders_Serie_de_TV-713495787-large.jpg


[video=youtube;v4odL3rZkZc]https://www.youtube.com/watch?v=v4odL3rZkZc[/video]

Begynte på den i går kveld, tar opp sesong 2 når jeg våkner igjen.
Satser på mye bra neveplanting fra Tom Hardy, god natt!
 
Kampen om tungtvannet startet jo bra i går!

House of Cards og dom første sesongerne av Sons of Anarchy er väl dom som ligger på topp for meg av serier sett dom iste årene.
 
The newsroom, har også begynt på west wing etter å ha sett the newsroom. Anbefaler begge.
 
Topp 3 endrer seg ofte med hva jeg ser på om dagen. Akkurat nå:

1) Game of Thrones
2) Homeland
3) House of cards

Siden jeg nå begynner å bli ajour med disse må jeg vel snart finne meg en ny serie :)
 
Såg første sesong Fargo og digget den, ser det ble lovet en S02 i år
According to series creator Noah Hawley, the second season's story will revolve around an incident that occurred in 1979 in Sioux Falls, South Dakota, which was often mentioned during the first season, and will feature a young Lou Solverson and Molly's mother.[5]
 
Såg første sesong Fargo og digget den, ser det ble lovet en S02 i år
Jeg ble så støtt av selve konseptet, ta-en-i-utgangspunktet-perfekt-film-og-lag-en-serie-av-den, så jeg har nektet å se et sekund av det... Har du sett Coenbrødrenes original og våger likevel å forsvare serien, @adamskater?
 
Redigert av en moderator:
Jeg ble så støtt av selve konseptet, ta-en-i-utgangspunktet-perfekt-film-og-lag-en-serie-av-den, så jeg har nektet å se et sekund av det... Har du sett Coenbrødrenes original og våger likevel å forsvare serien, @adamskater?

Jeg har sett begge, og forsvarer serien. Et av årets seriehøydepunkt for min del.
 
Redigert av en moderator: