Favoritt TV-Serier... Topp 3

  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Jeg hadde gledet meg veldig til Watchmen, men jeg syntes den var en skuffelse.

Noen som har sett gjennom The Witcher?
Jeg så halve første episode og syntes den var "crap-a-roni". Mulig jeg har for høye Game of Thrones forhåpninger.
Men så leser jeg denne artikkelen i Dagbladet, og lurer på om jeg burde sjekket et par episoder til? Noen meninger her?

PS! Har forøvrig hatt et lite seriemaraton her i jula med The Son på Tv2 Sumo. Den var overraskende bra.

Blir vel litt tidlig å dømme etter en halv episode? Forøvrig har serien 8.6 på IMDb, noe som må sies å være respektabelt (dog sikkert en del fans av spillserien som veier tungt her). Har kun sett 1 episode selv, men skal hvert fall se resten av serien, syns det var god underholdning :)
 
Jeg hadde gledet meg veldig til Watchmen, men jeg syntes den var en skuffelse.

Noen som har sett gjennom The Witcher?
Jeg så halve første episode og syntes den var "crap-a-roni". Mulig jeg har for høye Game of Thrones forhåpninger.
Men så leser jeg denne artikkelen i Dagbladet, og lurer på om jeg burde sjekket et par episoder til? Noen meninger her?

PS! Har forøvrig hatt et lite seriemaraton her i jula med The Son på Tv2 Sumo. Den var overraskende bra.
Ble noe bedre, men opp og ned i kvalitet. Jeg ble ikke helt fengslet. Har igjen siste episode og syns jeg må se den. Men tror ikke verden hadde gått til grunne om jeg ikke hadde sett ferdig serien. Er nok som det nevnes over en del fans av spillserien.
 
Denne er nevnt før, men må bare gi nok en anbefaling. Et absurd komisk familiedrama. Gi den et par-tre episoder og du er hekta.

ADFFC953-C124-4C84-A324-2DC942173138.jpeg
 
Asbolutt bra den der, men trenger et par episoder for å bli vant til karakterene. Sesong 2 var skikkelig tommel opp.
 
Min gikk til en kar i Oslo. Fin klokke, jeg solgte for å finansiere andre ting. Savner den litt :)
Denne er nevnt før, men må bare gi nok en anbefaling. Et absurd komisk familiedrama. Gi den et par-tre episoder og du er hekta.

Vis vedlegg 176456

+1

Og siden dette er et klokkeforum, den første episoden inneholder en artig kommentar om Patek; «It’s incredibly accurate, everytime you look at it - it tells you exactly how rich you are»....
 
Topp tre akkurat nå:

Fleabag på Prime, absurd morsom.
Watchmen på HBO, gi den tid.
Ray Donovan s7, HBO.

De tre neste på se-listen:

Messiah, Netflix.
Dracula, Netflix.
The Kominsky Method, Netflix.
 
Begynte på en japansk serie på Netflix i helgen: Giri / Haji. Yakuza tema, helt grei. Ekstra kjekk om man er litt japan fan.