Favoritt TV-Serier... Topp 3

Kan anbefale denne også.

A1j4p7YH5uL._SL1500_.jpg

Den strømmes hvor?
 
All time topp 3 for meg?

1. The Simpsons.

En fantastisk tidløs satire. Selv om humoren sitter løst har episodene ofte mye mer substans. Man møter samtidig livets mange prøvelser.

2. Miami Vice.

Jeg elsker 80-tallet. Kokain, powerboats og en liten dose glamour med et hint av klokker. De begynner serien med Rolex Day-Date i 18k gult gull. I serien omtalt som kun "the president" eller "presidential". I pilotepisoden sier en av badguys'a at han ikke ville gå med sin presidential siden det skriker "dealer". De gikk etter kort tid over til Ebel.

3. Mad Men.

Hvem kan ikke falle for 60-tallets sjarm? Flotte kulisser og antrekk. Gjennomført ned til minste detalj. En god story som løper gjennom en gullalder.
 
Anbefaler ZeroZeroZero på HBO, meget bra serie som følger narkotika fra kartellene i Mexico via mellommenn i Usa og til Mafiaen i Italia.
 
  • Liker
Reaksjoner: Dado
«I am not okay with this» 7 korte episoder på Netflix.

-Ja! Jeg snublet over denne i går, og plutselig hadde jeg sett fem episoder; sparer de to siste til i kveld. Dette var veldig, veldig bra - la oss kalle det et oppvekstdrama ispedd en liten dose superkrefter. Håper sesong to annonseres snart!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hugo Cabret