Favoritt TV-Serier... Topp 3

Så du liker SF @jacek ? Da falt vel Firefly (serien, ikke filmen) i smak. Han der sjefen i TV selskapet som avsluttet serien skulle vært sk..t :confused:

Frode.

Ja.. Helt enig hva f..n ! Akuratt når den begynte og virkelig bli interessant så slutter han den av. Så på den en gang til i jule ferien. Like bra vær gang. Filmen Serenity er jo bygd på serien... Jeg gikk og lurte på hvem han Presten som ble med dem egentlig var, virket som han var en som hadde vært en agent eller noe slikt før. Siden han ene kommenterte at han ikke var noe prest. :) :D :D

Syns hele serien var veldig bra...

Redigert av en moderator:
Siste episodene av Vikings og Game of Thrones i går, underholdende kveld :D Dro til med første episode av Hannibal også, det var meget lovende.

Sesongstart Mad Men i kveld. Yay! :ø)

(2230 VOX, for oss som altså innimellom fortsatt bruker lineær TV)

Rectify

rectify.jpg

terningkast-6.jpg

Rectify

Serien handler om en 38-åring som blir sluppet ut etter å ha sittet uskyldig og ventet på henrettelse i 20 år. Vi får se hvordan omgivelsene reagerer mot ham, hvordan han reagerer når svigerinnen tar på armen hans osv. Ingen action, B- og C-skuespillere men en utrolig sterk historie.

Kun 6 episoder i sesong 1, men den er fornyet.

Rectify TV Show Sundance | Rectify Online Series Summary

Rectify (TV series) - Wikipedia, the free encyclopedia

Er skeptisk til nye serier, men når jeg la merke til at dama til Harvey i Suits har en sentral rolle bestemte jeg meg for å titte på søndag.

Abigail Spencer

178px-Abigail_Spencer_2013.jpg

:eek::eek::eek:

Ref. post over

** Spoilervarning **
[video=youtube;QKqF8lg_M7A]http://www.youtube.com/watch?v=QKqF8lg_M7A[/video]

Må si Varys er på prikken lik seg og Stannis-Stalin klaffet :)

Såg nettop første seks episodene av Arrow - Arrow (TV series 2012-) - IMDb
Likte den veldig godt. Er basert på en DC Comic (Green Arrow) så mye kapow og pew-pew.

"Spoiled Billionaire playboy Oliver Queen, is missing and presumed dead when his yacht is lost at sea. He returns five years later a changed man, determined to clean up the city as a hooded vigilante armed with a bow."

Sitter å ser på "Over There". Desverre ble det kun laget 1 sesong. Tok et screenshot jeg syns ble kult :)

113A87EC-7144-46EA-8675-2604124A7844-3146-0000016BF035CE76_zps2c6a18d0.jpg

Redigert: