Favoritt TV-Serier... Topp 3

Så nylig "Stranger Things" på Netflix. Beste jeg har sett på en god stund - ga samme god-feeling som X-files. Nå er jeg hekta på "Manhatten".

All time:
- Firefly
- X-files
- Family Guy
 
  • Liker
Reaksjoner: chronometer
For de som ikke har fått det med seg:
Netflix sine nye serie Stranger Things er magisk bra - ikke se spoilers eller omtale men start på episode 1, gjerne i et mørkt rom og bra lyd :) - Prøv å se bare en episode av gangen for spenningen..Kan sees med barn fra rund 12 og like underholdende for alle
 
Noen sett The Americans? Som Kjellen vil si...Meeeeeget bra!!

http://www.imdb.com/title/tt2149175/

Gode "gamle" Felicity spiller en av hovedrollene på en overbevisende måte. Ekstremt bra produksjon, skuespill og en herlig reise tilbake i tid til 80 tallets USA hvor den kalde krigen er på sitt heteste. Jeg koser meg med alle klær, biler, utstyr og musikk fra en æra som ikke er sååå lenge siden.

Narcos er helt selvsagt om to dager. Bare å rydde skjemaet på kveldstid :)

// KAB
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix og Utinaturen
@KAB Narcos S02 må sees, såg på Instagram at Asjbørn Slettemark begynt å snik-se en eller annen presse-preview han fått og foreløpig anmeldelse derifra lovet godt.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
1. Seinfeld
2. The Wire
3. Homeland

Anse dette som en fasit.

Hmmm. Så nylig en serie på Netflix som presser Homeland ned på 4.plass: The Get Down!

Satan pule for en perfekt serie, hvis den følges opp med like sterke sesonger så er den bedre enn The Wire.

Løp og se!

 
Westworld på HBO Nordic virker som en særdeles lovende serie! Hadde premiere på søndag og kan nesten ikke vente til neste episode. Anbefales på det sterkeste.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vidar
Mine topp 3 om dagen er:
Designated Survivor (Netflix original)
Nobel (NRK)
Stranger Things (Netflix Original)

Mine topp 3 Action:
Breaking Bad ( Netflix 4K)
Narcos (Netflix Original)
Vikings (Tv2 Sumo)

Mine topp 3 humor
The Big Bang Theory (TV)
Friends (Netflix)
Brooklyn Nine Nine (Netflix)

Mine topp 3 drama
Sherlock (Netflix)
Suits (Netflix)
Homeland (Netflix) også en del action
 
For tiden er det
  1. Gomorrah
  2. Quarry
  3. Nobel (trodde aldri jeg skulle like en norsk serie så godt)
 
Flere tilhengere av "It's Always Sunny in Philadelphia" her på sonen?
Tidenes morsomste TV-serie med god margin ;)
Perle av en serie gjemt fra norske seere. Merkelig nok ikke tilgjengelig verken på TV eller streaming tjenester :confused:

11 sesonger (!) med herlig hysterisk galskap, fornyet for ytterligere 4 sesonger av FXX
(flere sesonger enn: Seinfeld, Friends, Big Bang Theroy, The Office (US), How I Met Your Mother, Scrubs, 'Allo 'Allo, Cheers, Fraiser, MASH, Two and a Half Men)

 
  • Liker
Reaksjoner: raknes og Flippin