Favoritt TV-Serier... Topp 3

1. The Wire - Er så fett at jeg får lyst til å selge yellowtops i Boltimore!
2. Sopranos - Er så fett at jeg får lyst til å drive ulovlig betting (og alt annet) i New Jersey!
3. True Detective - Er så fett. Men får ikke lyst til å drive utukt av den grunn...

Er mye bra. Liker de tunge seriene som er karakterdreven og der føler jeg disse tre skiller seg ut.
 
  • Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Til dere som liker "Narcos" Har dere sett "Pablo Escobar, le patron du mal"? Lang serie på Netflix, men tilsynelatende veldig autentisk. Spansktalende.
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Usikker på om jeg gleder meg mest til Basel eller S02 her i helgen :)

daredevil-season-21.jpg
 
Hmmm, blitt en del Netflix her.
Gotham S02 - holder fortsatt høyt nivå.
Elementary S03, syns den var so-so men sesongsfinalen lover godt infor S04 efter en ster S01 og helt ok S02
Daredevil S02 - hadde høye forventninger og innfridde i stort. Noen "lows" men verdt det hvis du sett S01.

Mener at Lucy Liu rocker en JlC Reverso i gull i Elementary men ikke fått med meg hva "Sherlock" sporter

Noterer meg at Peaky Blinders anbefalles @Celter
 
Hmmm, blitt en del Netflix her.
Gotham S02 - holder fortsatt høyt nivå.
Elementary S03, syns den var so-so men sesongsfinalen lover godt infor S04 efter en ster S01 og helt ok S02
Daredevil S02 - hadde høye forventninger og innfridde i stort. Noen "lows" men verdt det hvis du sett S01.

Mener at Lucy Liu rocker en JlC Reverso i gull i Elementary men ikke fått med meg hva "Sherlock" sporter

Noterer meg at Peaky Blinders anbefalles @Celter


Er på Daredevil ses.2 nå

Min shortllist er ...

-Braking bad
-Blacklist
-Johan Falk
-Vikings
-White collar
-Arrow
-Suits
-Person of interest
 
Etter at Game of Thrones har passert bøkene har serien faktisk blitt bedre i mine øyne. Ukens episode er en av de beste i hele serien. Hodor :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Centurion
Har sett reklame for denne. Hvor går den?

HBO Nordic.

-----------

Jeg var relativt negativ til de første fire episodene av sesong seks av GOT, dialogen var tidvis treg og dårlig og enkelte karakterer utviklet seg på en platt og noen ganger direkte kjedelig måte (Hei, Sandsnakes!). Episode fem og seks derimot, er noe av det beste fra serien. Anbefales.

Det er godt mulig at følgende allerede er nevnt i denne tråden, men de fortjener i så fall å bli nevnt en gang til:

Treme
Olive Kittridge
Horace and Pete
The Man in the High castle
Transparent
Bloodline (kun sett sesong én, men den var god)
The Knick
Black Mirror
Better Call Saul
Mr. Robot (dabbet litt av mot slutten, men fortsatt en god serie IMHO)
Broadchurch
 
  • Liker
Reaksjoner: bruno47
Slår et slag for serien "preacher"
Ganske heavy fantasy basert på en kulttegneserie om overnaturlige krefter/vampyrer osv.

Har sett de første 2 episodene og syns serien er en kul avveksling fra game of thrones osv.

Får bare håpe godfølelsen vedvarer