Familiebilde - Hva har dere i boksen?

KJØØØØP!!!!!!:twisted:
hehe, I wish. Selv om jeg kunne tålt det rent øk, er det nok ei (en på bergensk) som ikke akkurat ville gitt meg thumbs up om det kom flere klokker inn nå ;)
(det er dette maset om å pusse opp et par rom osv ZzzzZzz ;) ) :D

Det er søndag.
Det er "tørke-litt-støv-og-småprate-med-urene"-dagen.

Vær overbærende med manglende synkronisering av urene. Det er liksom litt underordnet. Sånn egentlig.
Crappy bildekvalitet i dag, men det får også være underordnet.
;)

Samling2bmp.jpg

• Liker
Reaksjoner: OJ82
En våt drøm av en klokkesamling Moore.:D
Absolutt alt fra øverste hylle. Ser at det skal bli vanskelig å toppe noen av de siste innleggene i denne tråden.
Hvert eneste ur ville blitt beskrevet av klokkekyndige som noe av det ypperste innen haute horologie. Og du har like så godt en hel samling av dem. Hjelpe meg.:)

Skal vi se; JLC, Zenith, Rolex, AP, Panerai, PP, GO og IWC. En syk syk samling Moore. En dag folkens, en dag!

Hopalong, Anders, Frodo og Moore - for noen samlinger! Noe å se opp til, helt klart!

Haha, dere er gale. Utrolig mye flott. Alltid oppbyggelig å se på slike samlinger når jeg begynner å lure på om jeg har for mange klokker. Selv om jeg har veldig sansen for store samlinger uten for mye rød tråd (mange flotte eksempler her), så er det fantastisk å se på din destillerte samling Moore. Høy terskel for eventuelle nye tilskudd å passe inn.

ambitious |amˈbi sh əs|
adjective
having or showing a strong desire and determination to succeed : he was hard-working and ambitious for his box.
• (of a plan or hobby) intended to satisfy high aspirations and therefore difficult to achieve : the scope of the collection is very ambitious | an ambitious WIS.

Eller uttrykt ved hjelp av et bilde, etter alle disse flotte samlingene:

IMG_6057.jpg

Ps. beklager dårlig bilde :p

Der var det altfor mange åpne plasser, rousp!

Men, ser du har fått Breitlingen tilbake :)

Subies

Her er et litt eldre bilde, eneste som ikke er i samlingen lengere er Red suben, den fikk Anders æren av å bære videre :)
DSC_0107.jpg