Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Skal vi se; JLC, Zenith, Rolex, AP, Panerai, PP, GO og IWC. En syk syk samling Moore. En dag folkens, en dag!
 
SN152996boks.jpg


Ikke verdens beste bilde, men en liten kikk i boksen i alle fall ;)
 
Hopalong, Anders, Frodo og Moore - for noen samlinger! Noe å se opp til, helt klart!
 
Haha, dere er gale. Utrolig mye flott. Alltid oppbyggelig å se på slike samlinger når jeg begynner å lure på om jeg har for mange klokker. Selv om jeg har veldig sansen for store samlinger uten for mye rød tråd (mange flotte eksempler her), så er det fantastisk å se på din destillerte samling Moore. Høy terskel for eventuelle nye tilskudd å passe inn.
 
ambitious |amˈbi sh əs|
adjective
having or showing a strong desire and determination to succeed : he was hard-working and ambitious for his box.
• (of a plan or hobby) intended to satisfy high aspirations and therefore difficult to achieve : the scope of the collection is very ambitious | an ambitious WIS.

Eller uttrykt ved hjelp av et bilde, etter alle disse flotte samlingene:

IMG_6057.jpg



Ps. beklager dårlig bilde :p
 
Der var det altfor mange åpne plasser, rousp!

Men, ser du har fått Breitlingen tilbake :)
 
Subies

Her er et litt eldre bilde, eneste som ikke er i samlingen lengere er Red suben, den fikk Anders æren av å bære videre :)
DSC_0107.jpg
 
Min boks.

Klokkeboks.jpg




Min beskjedne samling. :p

Venstre mot høyre ,øverste rekke:
Nr 1. Sector golden eagle 1000.Titanium. WR 1000 mt. Nr 0377.(Min første "dyre" klokke)
Nr 2. Steinhart ocean forty four.(Beateren nå om dagen)
Nr 3. Seiko "Glossy diver" SNZH 57 K1
Nr 4. Seiko diver SKZ325 K2
Nr 5. Seiko "Glossy diver" SNZH 55 K1 (Skal selges,får ingen armtid:-|)
Nr 6. Seiko Dress ur "Gull ur" Quartz (20års gaven fra min mor)
Nr 7. Q&Q Lommeur. (Ikke noe spesielt med uret,men en gave fra min kone for mange år siden)
Nr 8. Dette er en klokke jeg fikk i gave fra en gammel arbeidsgiver. Vet ikke hva merke eller noe om klokken,hadde det på handa i mange år.Dette uret har fått mye juling og missbruk. Quartz verk.
Som sagt så skal den ene seikoen ut og inn kommer en Hager Commando. Kommer forhåpentligvis i slutten av april.

Takk for oppmerksomheten. :D
 
Har du kjøpt alle klokkene eller har du bare truet de til deg med sprettkniven du har liggende der på pulten :eek: ?
P1000636.jpg
 
Har du kjøpt alle klokkene eller har du bare truet de til deg med sprettkniven du har liggende der på pulten :eek: ?

Haha. :) I gave him an offer he couldn't refuse.

Kniven er en sløv foldekniv forkledd som springkniv, kjøpt fra Hobbex-katalogen ca. 1980. Jeg fant den igjen på barnerommet mitt for noen år siden og tok den i bruk som brevåpner. Som en utilsiktet bivirkning ble det plutselig langt færre purringer på fakturaene mine. :)
 
That's not a knife.

Klokkebilder040.jpg


Now THAT's a knife.

dundee.jpg


Jeg anbefaler ikke overdimensjonerte kniver ved unboxinger :? Man er gjerne litt oppspilt og vil få opp skiten fort. Jeg kan dog berolige dere med at ingen ur ble skadet i dette bildet, det unboxede Seiko Monsteret ble senere solgt til krille og lever så vidt jeg vet fortsatt i beste velgående.
 
Jeg gir meg ende over. Etter å sett gjennom denne tråden vurderer jeg å selge hytta.

De gale har det godt, har jeg hørt.
Og i så fall må det være mange her på TS som har det godt - svært godt;)
 
Dette er min boks pr. i dag. Ser nå at Railmasteren trenger en runde på armen eller i winderen...:

 
Lekkert, sjuli!
Sjekk "dagens" for min nyervervelse...
Sees i løpet av uken!;)