G
Jeg er glad for at fastlegen min bruker en ekte Panerai jeg!
Er du sikker? De har de desidert beste kopiene. Du har ikke nubbesjangs til å se det på armen.
Jeg er glad for at fastlegen min bruker en ekte Panerai jeg!
Personlig har jeg stor morro av å høre på... ååå så flott den var, jeg hadde også en slik en for noen år siden... også se kjeven ramle når jeg sier den koster 700 kr![]()
Men jeg vil dra den litt lengre og sii at de som kjøper en ekte klokke av samme grunn er nøyaktig like taper..og i tillegg en snobb![]()
Problemet er bare det raseriet som kommer når man nevner fake. Det er ikke rasjonelt, og helt uforståelig om man legger til grunn at årsaken er tap av arbeidsplasser i Basel, og terrorister i kina!
Problemet er bare det raseriet som kommer når man nevner fake. Det er ikke rasjonelt, og helt uforståelig om man legger til grunn at årsaken er tap av arbeidsplasser i Basel, og terrorister i kina!
Med forbehold om at du ikke er HublotJoachim;
Spar opp 40K og kjøp deg en sub, vi vet alle at det kommer til å skje før eller siden.
Skille
Av ren nysgjerrighet, hvorfor har du en fake til 700kr? Hvis du kjøper en fake fake(altså ikke de mye omtalte "real fake"), så må du sjeldent ut med mer enn 50kr
Makan til snobb!