Hehehe, ler like mye hver gang jeg leser denne debatten. Kan man ikke bare være enige om at vi er forskjellige. Noen støtter piratkopiering mens vi andre ikke gjør det. Dette er et tema som svaret burde være klinkende klart spør du meg når man er inne på et klokkeforum. Piratkopier er ikke kult. Homager er noe helt annet, det er det rette alternativet hvis man vil sjekke om man liker den type klokker før man vil ha the real deal. Syns nå jeg ihvertfall.![]()
Hobby, lidenskap, investering.
Folk spiller golf i Florida, bygger anlegg i bilen, whatever for sine overskuddspenger. Jeg legger det i klokker. Er du ikke interessert Flaago, hold deg bare unna! Det er ingen som erter deg fordi du ikke har en klokke til 50k. Ingen av mine klokker ser ut som å koste mer en 5k og det er sjelden noen bemerker det.. Men når noen gjør det, som er interessert, prater vi lett en god stund.. Å kjøpe noe for 700kr for å se om man kanskje liker det og deretter betale 100k fordi man faktisk likte den?? Og ikke engang se forskjell?? Hehe, de samme folka kjøper nok ikke fake og ekte.. Fake watches are for fake people! ( og de som ikke er interessert og rett og slett ikke skjønner de negative med å ha en)
hvis man liker utseende, men ikke har råd, så kjøper man noe som kalles homage, men som hvertfall er ærlig på hva du får for pengene...
å si at en fake iwc er penere enn ekte avslører bare en ting; du er hvertfall ikke en lege med godt syn og øye for detaljer.
Kom med kommentarer da
Hva er ikke bra?