- Medlem
- 20. juli 2011
La nettopp om madammens Daytona til hvit Everest. De fleste Rolexene kler Everest - men i mine øyne så tar BLNR seg best ut med stållenke. BLNR har kun hatt original Oyster og nå Jubilee. Den har aldri hatt hverken perlon, nato eller gummireim. Tror nok ikke den får det heller. Det er noe med BLNR som gjør at jeg har fått en fiks ide at den MÅ ha lenke.Prøvd Everest på BLNR @Loevhagen ?
La nettopp om madammens Daytona til hvit Everest. De fleste Rolexene kler Everest - men i mine øyne så tar BLNR seg best ut med stållenke. BLNR har kun hatt original Oyster og nå Jubilee. Den har aldri hatt hverken perlon, nato eller gummireim. Tror nok ikke den får det heller. Det er noe med BLNR som gjør at jeg har fått en fiks ide at den MÅ ha lenke.![]()

Rolexgrønn? Hvis ja, så selger jeg en. Her er den på et bilde av pbandwatches....clasp versjonen. Men hvilken farge skal jeg ha til sub
Tja, den er ikke favoritten. Tydeligvis ikke din hellerRolexgrønn? Hvis ja, så selger jeg en. Her er den på et bilde av pbandwatches.
![]()
har tenkt mer og mer på hvit eller blå.