Etterlengtet unboxing!

Medlem
26. jan. 2009
Innlegg
1.941
Sted
Ålesund
Jakten har vært lang.... og intens...

Jeg har vært høyt og lavt og fjernt og nært.

Det kommer nok ikke som en overraskelse hvilken type klokke dette er, men hvilken modell det skulle bli var egentlig litt tilfeldig.

Men når det først ble som det ble, så kan det ikke bli stort bedre, komplett klokke, fra mitt fødeår og med detaljer som gir den et sjelden særpreg.

Det ble en tur til Oslo, kombinert guttetur og besøke gamle kjenter, eneste som kan toppe dette er selvsagt en ny klokke.

Sender en stor takk til Mogens nok en gang fordi han strengt tatt gjør mer enn han behøver bare for å være en good guys. Takk Mogens :)


Så over til bildene ...

Det er sluttsummen på kassalappen som teller, perfekt skalkeskjul for å vandre i Oslos gater:)



IMG_0051.jpg




Jeg skimter noe i det fjerne, kan det være ?....



IMG_0052.jpg



Ja så sannelig, men den boksen har jeg ikke sett så ofte før.. hmmm....fake ???


IMG_0053.jpg



Neida, selvsagt ikke, slikt driver rkjersem ikke med, og se der, en nydelig Rolex GMT 16758 Nipple dial, komplett med eske, sertifikat :)


IMG_0055.jpg



Og det obligatoriske wristshottet som viser klokkens sanne detaljer



IMG_0060.jpg



Takk for meg :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis og Preacher
Lekkert, gratulerer med nye pupper. :) Perfekt sommerklokke dette, lenke på vei?
 
Jeg virkelig siklet på denne selv! Du som stakk av med den altså. Unner deg den, med fødselsår og det hele... Nå trenger du bare en passende Nato, har vel bestilt allerede antar jeg. En virkelig vakker klokke, den skiven er bare vanvittig rå. Lykke til i sommer.

Gratulerer
 
Nyyydelig! Det blir ikke stort penere enn dette, gull GMT er så fantastisk flott - og så med den skiven :)

Gratulerer rkjersem, denne havner nok ikke "on the flip side" ;)
 
Nice, Reidar! Gratulerer så mye :D

Ps. Dette må vel bli en keeper? ;)

Tusen takk :) Ja er fare for det :)

Du store min, den var flott!

Tusen takk, helt enig :)

Gratulerer med flott Rolex!

Takktakk :)

Gratulerer! Denne alene danner godt grunnlag for en Ålesund GTG!

Jepp, det hadde vært gøy å få til :)

Gratulerer!:D Fantastisk nydelig! Me want one!:D:D

Takk:)

Lekkert, gratulerer med nye pupper. :) Perfekt sommerklokke dette, lenke på vei?

Lenke ikke på vei, denne skal bli på rem, fordi da tør jeg bruke den mer tenker jeg og gulllenke blir litt too much for meg:)

Se der, ja. Vakkert! Det er safirglass på den der, ikke sant?

Den må du vel beholde, vel. ;)

Tusen takk :) Ja safir på denne: )

Jeg virkelig siklet på denne selv! Du som stakk av med den altså. Unner deg den, med fødselsår og det hele... Nå trenger du bare en passende Nato, har vel bestilt allerede antar jeg. En virkelig vakker klokke, den skiven er bare vanvittig rå. Lykke til i sommer.

Gratulerer

Heheh, jepp, hørte at du hadde vært ute etter den du også, den har vært i sikte lenge, men først nå ble det handlet, meget fornøyd :)

Grattis med nytt;)

Takk takk gode mann :)

Meget pent, rkjersem!
Det der var noe å møte våren med! Gratulerer så mye!:D

Tusen takk, ja dette blir en perfekt sommerklokke tenker jeg :)

Gratulerer! Noe av det smekreste man kan oppdrive på gullfronten :)

Takker Risti, ja synes den har noe særpreg som skiller den ut fra nyere versjoner :)

Nyyydelig! Det blir ikke stort penere enn dette, gull GMT er så fantastisk flott - og så med den skiven :)

Jepp, skiven er fantastisk, løfter klokken til "et annet nivå" :)

Gratulerer rkjersem, denne havner nok ikke "on the flip side" ;)

Nej, det får vi håpe ikke :)

Gratulerer med sinnsykt tøff gmt, er noe av det flotteste innen gull ;)

Tusen takk:) Den er flott, men så er det meste av gull flott :)

Wow!

Ikke stort mer å si!

Hehe, tusen takk mr :)
 
Utrolig flott klokke du har fått deg føler misunelsen kommer på med som en storm...

Gratulerer med flott klokke...

:D :D :D

Edit:

Jeg føler meg liten når alle gutta går for gull.. Blir litt som og ha sko størelse 20. heheheheheh