Etterlengtet unboxing!

Gratulerer så mye! :D Et fantastisk ur, jeg håper du blir like fornøyd med din som jeg er med min egen gull-GMT. Nå vil jeg se mange bilder!
 
Grattis med meget fin gullrolex:) gult er kult uten tvil! Den passet bra på rem, kan tenke meg at man tør å bruke den litt mer da som du sier.
 
Utrolig flott klokke du har fått deg føler misunelsen kommer på med som en storm...

Gratulerer med flott klokke...

:D :D :D

Edit:

Jeg føler meg liten når alle gutta går for gull.. Blir litt som og ha sko størelse 20. heheheheheh

Takker mr :)Hehe, gull er kult uansett synes jeg, men man må ha en stål i tillegg, ikke alle anledninger gul gjør seg :)

Wow! Utrolig flott! Grattis!

Tusen takk:)

Fytti, nå fikk jeg hakeslepp! Så vakker! Gratulerer masse!

Jepp, den gir deg fort hakeslepp, veldi fornøyd :)

Lekkert, Reidar!
Perfekt for sommeren! Med denne på lanken bør komme deg til Rivieraen i sommer :D

Hehe jepp, iallefall sydligere strøk, men synes den gjør seg godt i Norge også jeg på fine sommerdager :)

Gratulerer, en virkelig nydelig klokke! Gull er gull!

Takker:) Ja gull er gull, følte det var på tide å fylle på samlingen med et gullur.

Gratulerer så mye! :D Et fantastisk ur, jeg håper du blir like fornøyd med din som jeg er med min egen gull-GMT. Nå vil jeg se mange bilder!

Tusen takk Anders. Det er vel lite tvil om at du har påvirket meg i valget mitt gjennom bilder av din klokke, spesielt påskebildene du la ut gjorde at valget ble enkelt :)

Gratulerer med en lykkelig slutt på jakten. Flott klokke!

Tusen takk, føler at jakten nesten ikke kunne endt bedre :)

Oj, den var flott! Gratulerer så det holder:D

Tusen takk :)

Nydelig klokke, gratulerer så mye.
Enig med deg i at den kler rem godt.

Takker, ja det synes jeg også, den blir litt mer sportslig og rolig av seg, med jubile lenke eller oyster blir det litt vel MYE synes jeg, om du skjønner :)

Ah rått! Gratulerer så mye! :)

Takkerrakker :)

Nydelig klokke! Absolutt en drøm :)

Ja nydelig, men heldigvis ingen drøm lenger :):)

Grattis med meget fin gullrolex:) gult er kult uten tvil! Den passet bra på rem, kan tenke meg at man tør å bruke den litt mer da som du sier.

Tusen takk :) Jepp, med rem så blir den litt mer anvendelig, pluss at svart skive og svart rem synes jeg matcher bra :)
Nipel dial er kult, og denne var intet unntak:) Gratulerer:D

Takktakk, ja, nipple dial er noe for seg selv :)

Grattis med en helt rålekker klokke! :)

Tusen takk :)

Oj oj!
Grattis med flott sak

Takk takk:)

Gratulerer med en praktfull klokke!

Tusen takk, meget fornøyd :)

Gratulerer så mye med flott klokke :) Begynner å skjønne litt av greia med gull etterhvert...

Takker :) Ja, gull er noe som sniker seg innpå en fortere enn man ønsker :)
 
Meget pent rkjersem! Vil ha fler bilder da!

Har bare hatt en photosession med denne klokken enda :) Men synes sollyset viser den fra sin beste side :)

IMG_0065.jpg


Uten sollys :)

IMG_0064.jpg