Den store sykkeltråden

Skal du dra dit bør du/dere være minst 3, gjerne 4-5. Med fire personer får du en kjøretur per tre turer ned.

Selv gikk jeg på trynet i nc-løypa på fredagen og dro skuldra ut av ledd. Det var den helga.
 
20-30 ganger kanskje. Den drar seg ikke helt av. Klarer å dra leddet på plass selv, men dagen er spolert.

Min skulder ble helt til smør på slutten før jeg operert den!! Bare jeg lå feil i senga så smatt hele skuldra ut! :(
Men den har faktisk blitt bra etter det! Litt mindre bevegelig, men det kan jeg leve med! Var så hat å få den ut atte!

Det som nesten er verre en smerten, er at man blir så sykt kvalm når den smetter ut og inn! :(
 
Høres ut som operasjon er tingen ja. Min far hadde sin ute 8-9 ganger. Etter innstramming satt den.
 
Høres ut som operasjon er tingen ja. Min far hadde sin ute 8-9 ganger. Etter innstramming satt den.

jepp, det er faktisk 9 år siden sist det skjedde med meg, før skjedde det 2-3 ganger i mnd! Så er veldig fornøyd med det!
Eneste minuset er et sinnssykt arr, men det kan jeg leve med! :)
 
Fønky-lia :p

[video=vimeo;41235648]http://vimeo.com/41235648[/video]
 
I dag skal jeg forsøke å komme meg til Riperbakken... Ringerike GP står på programmet :)

En forholdsvis tøff løype som avsluttes med en hel haug av runder i Riperbakken i Hønefoss.

For de som har lyst til å se lidelse på sykkelsetet på nært hold kan det anbefales å ta en tur til Hønefoss sentrum i ettermiddag :)

www.rgp.no
 
Jeg kunne ikke spotte noe...

Har vært skadet og har ikke trent på tre uker.. da nytter det ikke å forsøke å henge med norgeseliten, og jeg måtte følgelig bare stå av :)

Jeg fikk imidlertid sett rundene i Hønefoss og det var svært god underholdning.

Helgen nådde også et høydepunkt da en sjenert gutt iført Ringerike sykkelklubbs drakt spurte meg om jeg kunne sette autografen min på trøyen hans..! Det har jeg ikke tidligere opplevd, gøy! ;)
 
54d20a2e-c66e-642d.jpg


Ny sykkel. Har. Både landeveis og terrengsykkel. Klar til nordsjørittet!
 
Antar at den "harde sykkelkjernen" her inne skal følge med på Glava Tour of Norway som går neste uke.

Følg i så fall godt med og se om dere spotter en OM på nato (norgesnato 17.mai) utenpå venstre jakkeermet til en av MC-marshallene :D

Starten går i Sandefjord 16. mai og det blir fem dagsetapper med en snittlengde på rundt 170 km/dag. Med en estimert snittfart på 43 km/t kan man vel si at gutta er i sånn noenlunde brukbar form.
 
Jeg kunne ikke spotte noe...

Har vært skadet og har ikke trent på tre uker.. da nytter det ikke å forsøke å henge med norgeseliten, og jeg måtte følgelig bare stå av :)

Jeg fikk imidlertid sett rundene i Hønefoss og det var svært god underholdning.

Heisann, det var synd at jeg ikke leste i denne tråden før helgen. Vi kunne hatt en mini-gtg ved målgang. Jeg kjørte følge-mc hele helgen.

Sikker på at du ikke så en stor rød pølsevogn som for gjennom målomådet rett foran syklistene? :D
 
Har planer om å kjøpe meg sykkel etter mange år uten. Men har ikke peiling på hvordan sykkel jeg trenger, har ønske om en sykkel som kan lett takle birken, hvis eieren har ønske om det etterhvert;) ellers kommer den til å bli brukt til 50/50 grus asfalt!

Hvilket merke får man mest for pengene? Og er det noe vits i CF-ramme? Har veldig lyst på en lett sykkel!

Hva skal jeg kikke på av merker/modeller? Pris rundt 12-15ish og pent brukt kan være aktuelt!

La tipsene strømme på:)
 
Ikke superpejl men karbonramme er ikke et must,
gjøres mye bra i metal og hvis mine materialkunskaper ikke svikter meg så er karbon noe som kan gå i stykker
"lettere" / svakere mot slag på rammen.
Hmm ... merker jeg er på tynn is.
 
Ville gått for nytt. Brukt vet du inne noe om service og ligne de på, spare et par tusen på å kjøpe brukt for å så skifte drivkranser, dempergaffelrehabilitering (ikke ulikt det å kjøpe klokke)