speedieThomas
Støttemedlem
Fantastisk lesestoff, utrulig kult å lese hvordan du gikk frem og at speedy er første valget nå for tiden!
Neste prosjekt blir da semi vintage speedy i gult gull formoder jeg?![]()
Veldig fin lesning!
Veldig bra innlegg @Loevhagen![]()
Flott innlegg. En økende samling med forskjellige remmer er en konsekvens av mitt Speedmaster kjøp. Dine bilder bidrar til at ønskelisten fortsatt er lengre enn beholdningen...![]()
Godt skrive, og veldfig kjekt å lese! Takk![]()
Topp innlegg!
Takk for god lesning.
Takk for innlegget @Loevhagen. Den mesh-lenken ser meget bra ut!
Et godt og kvalitetsmessig innlegg! Mer av dette på TS![]()
Herlig innlegg. Tommel opp!
Har hatt omtrent samme forhold til Speedy selv.
Har ikke tall på hvor mange ganger jeg prøvde den på armen med planer om å kjøpe, men droppet det i siste liten.
Etter å ha vært innom en haug av andre klokker trekkes man altså til slutt mot det klassiske og tidløse.
Takk for supert innlegg.![]()
Takk for fint innlegg og sedvanlige gode bilder!
Takk for herlig innlegg, mer av dette!
Takk for flott innlegg. Dette er den eneste klokka jeg ALDRI kommer til å være uten, og tilnærmet perfekt hverdagsklokke. Den eneste "gode klokka" man eeegentlig trenger, hvis man har den. Jeg kunne fint klart meg med kun speedie + muligens en gshock.
Flott innlegg med flotte bilder.
Herlig![]()
Fikk enda mer lyst på speedmaster nå![]()
Flott @Loevhagen ! Slike innlegg er virkelig med på å gjøre TS til det glimrende nettforumet det er. Underholdende og ekte klokkeglede!
Eg sitter fremdeles på eindel #StrapbyRuus reimer. Nokon har diverre forlatt meg gjennom ulike klokkesalg. TulleteDet er skremmende hvor gode remmer @Olando har laget. Og det kun ved å se forskjellene ut fra bildene dine her.
Jeg håper du kommer ut av remmakerdvalen etterhvert Ola. Remmene dine er virkelig topp klasse.