Gratulerer så mye med to fantastiske klokker, som er perfekte til hvert sitt bruk!![]()
Herre min hatt Espen. Gratulerer så meget !
Gratulerer igjenHer går det unna
![]()
Takker. Blitt flere handler i januar enn jeg så for meg på hele året
Gratulerer så mye med to fantastiske klokker, som er perfekte til hvert sitt bruk!![]()
Herre min hatt Espen. Gratulerer så meget !
Gratulerer igjenHer går det unna
![]()
Hehe. Nå holder det med glass en stund tror jeg.Oi oi, det var voldsomt! Gratulerer
Du skal vel ikke klage på at fruen ville ha nye glass. Får noen glass og et par quartz moteklokker før hun ligger på ditt nivå![]()
Ha ha. For en fantastisk samling du har fått deg da mann.
Bilder av flotte klokker presentert på en artig måte.
Klokke/kone problematikken er vi jo kjent med.
Men, nå er det vel snart på tide med en 14060?![]()
Ikke no problem. Må bare flytte til Løkka.Er det dette man på fagspråket kaller "både i pose og sekk"?
Jeg har i mange år blitt fortalt at det ikke er mulig, men jeg er glad for at jeg tok feil...
Grattis! Gleder meg til å tafse på dem...
PS! Hvis det verste skulle skje skal jeg alltids klare å hoste opp en hybel til deg...![]()
Trenger og trenger. Synes bare at 14060 uten cosc og 5513 med "påmalte" indekser er noe av det peneste som finnes.Jøje meg! Det var ingen dårlig dag..!
Du trenger da ingen 14060 nå, ser ut som du er dekket for de fleste anledninger![]()
Her går det unna2 nydelige tilvekster
Gratulerer så mye!
Kan ikke la arild rusle rundt en klokke på kontoret uten skikkelig konkurranse vet du.Gratulerer med nytt og flott! Spennende å følge utviklingen av samlingen din![]()
TakkEksplårær'n er så utrolig flott. Må nok ha meg en sånn en...Gratulerer!
Takk.Gratulerer med to flotte klokker![]()
Kan ikke la arild rusle rundt en klokke på kontoret uten skikkelig konkurranse vet du.