Eski's klokker

Oi oi, det var voldsomt! Gratulerer :p

Du skal vel ikke klage på at fruen ville ha nye glass. Får noen glass og et par quartz moteklokker før hun ligger på ditt nivå ;)

Ha ha. For en fantastisk samling du har fått deg da mann.:D

Bilder av flotte klokker presentert på en artig måte.
Klokke/kone problematikken er vi jo kjent med.;)

Men, nå er det vel snart på tide med en 14060?;):p

Oi oi, det var voldsomt! Gratulerer :p

Du skal vel ikke klage på at fruen ville ha nye glass. Får noen glass og et par quartz moteklokker før hun ligger på ditt nivå ;)
Hehe. Nå holder det med glass en stund tror jeg.

Ha ha. For en fantastisk samling du har fått deg da mann.:D

Bilder av flotte klokker presentert på en artig måte.
Klokke/kone problematikken er vi jo kjent med.;)

Men, nå er det vel snart på tide med en 14060?;):p

Det er alltid på tide med en 14060, men nå er jeg tilbake i gamle fella. Tom konto og ingen klokke jeg vil kvitte meg med. Holder ikke å selge monacoen nå hvis jeg skal ha no date, og speedyn selger jeg aldri. Blir IKEA 365 hvis det dukker opp en no date nå.:D

Er det dette man på fagspråket kaller "både i pose og sekk"?
Jeg har i mange år blitt fortalt at det ikke er mulig, men jeg er glad for at jeg tok feil...

Grattis! Gleder meg til å tafse på dem... ;)

PS! Hvis det verste skulle skje skal jeg alltids klare å hoste opp en hybel til deg... :D

Jøje meg! Det var ingen dårlig dag..!

Du trenger da ingen 14060 nå, ser ut som du er dekket for de fleste anledninger:)

Er det dette man på fagspråket kaller "både i pose og sekk"?
Jeg har i mange år blitt fortalt at det ikke er mulig, men jeg er glad for at jeg tok feil...

Grattis! Gleder meg til å tafse på dem... ;)

PS! Hvis det verste skulle skje skal jeg alltids klare å hoste opp en hybel til deg... :D
Ikke no problem. Må bare flytte til Løkka.

Jøje meg! Det var ingen dårlig dag..!

Du trenger da ingen 14060 nå, ser ut som du er dekket for de fleste anledninger:)
Trenger og trenger. Synes bare at 14060 uten cosc og 5513 med "påmalte" indekser er noe av det peneste som finnes. :D

Her går det unna :) 2 nydelige tilvekster :) Gratulerer så mye!

Takker.

Så, slik havner man altså i "klokke" adelen her på sonen... En dobbelt unbox. Wow! Jeg føler meg mindre og mindre nedentil... (nederst på venstrehånden altså :) ) Gratulerer med to vakre klokker

Usikker på om jeg allerede har gratulert, så her kommer det en stor gratulasjon fra fjellheimen.

Hvor mange Rolex har du nå? To eller tre?
Har gått litt i surr blant unboxinger og flipping her inne i det siste. Det har vært en travel start på det nye året.