Kruttskjegg
Støttemedlem
Dette er en spennende tråd! Jeg har nærmest null forhold til parfyme, og har stort sett bare kjøpt noe jeg likte der og da på taxfree. Gjerne noe på tilbud
Det siste året har det gått mye i en fra YSL. Den er god, men passer meg egentlig ikke helt. På meg lukter den for mye alkohol/sleip middelaldrene wannabe næringslivsleder. (alt stemmer for såvidt, men ønsker ikke å lukte sånn)
Jeg kan ikke mye om lukt, men jeg husker for mange år siden at jeg vurderte å lansere en egen skjeggolje. Da kjøpte jeg ekstremt mye oljer og blandet og holdt på. Noen av de luktene jeg husker at jeg likte veldig godt var: vetiver, sandalwood og cedar. Dette var ofte basene mine, og så ble det toppet med noe friskt. Ofte cypress eller lignende, men dette husker jeg ikke så mye av. Er det mulig å anbefale en parfyme basert på dette ?
Jeg vil ha det uvanlig røykt, woody, musk og litt skog
Gjerne også "naturlig" om det gir mening. For meg blir naturlig omvend av den alkohol/aftershave lukten som noen parfymer kan ha.
Merker at terminologien er meeeget shaky her, men håper noe gir mening.
Jeg kan ikke mye om lukt, men jeg husker for mange år siden at jeg vurderte å lansere en egen skjeggolje. Da kjøpte jeg ekstremt mye oljer og blandet og holdt på. Noen av de luktene jeg husker at jeg likte veldig godt var: vetiver, sandalwood og cedar. Dette var ofte basene mine, og så ble det toppet med noe friskt. Ofte cypress eller lignende, men dette husker jeg ikke så mye av. Er det mulig å anbefale en parfyme basert på dette ?
Jeg vil ha det uvanlig røykt, woody, musk og litt skog
Merker at terminologien er meeeget shaky her, men håper noe gir mening.