En advarsel til alle klokkevenner!

Ble litt skremt av det der. Skal jeg møte noen f2f heretter skal jeg forsikre meg om at de er tungt angrepet av astma eller kols.

Man får kjøpt mer enn pølser og bensin på Staoil på Skøyen. Heldigvis gikk det bra, hvem vet hva denne Arild Hagen egentlig hadde i lommen.. kanskje kniv, våpen etc.

Faen til frekkhet! Man lar seg ikke sjokkere av noen ting lengre, men jeg må si jeg forundres over hva folk får seg til å gjøre. Godt at det ordnet seg for deg til sist!

Når det gjelder forhåndsregler er fullt navn og telefonnummer en selvfølge for en F2F. Jeg viser også førerkort hvis det er ønskelig, ber også om det i noen tilfeller. Men hadde aldri sendt fra meg en MMS med fullt personnummer til noen jeg ikke kjenner.

Utrolig kjedelig opplevelse! Men det var jo bra at den dukket opp igjen da..

Selv har jeg gitt opp å selge privat utenom TS, da leverer jeg heller klokka til Jonny i kommisjon..

Syke greier! Godt at det løste seg :)

Selv forsøker jeg å møte folk jeg ikke vet hvem er på kafé, e.l. Da er det noe begrenset mulighet for dem å bare løpe avgårde, sånn helt uten videre.

MrK, trist å høre denne opplevelsen, vi er desverre alt for lettlurte og tror for godt om folk. Mitt beste råd er at man tar med seg en BG og gjennomfører handelen på et offentlig sted om man ikke selv kan takle uønskede hendelser.

Drøyt, og det er f2f! Får meg til å tenke på de ganger jeg overfører x antall tusen til vilt fremmede og venter på posten... Veldig glad det endte som det gjorde!

Skremmende. Enda godt det endte bra, og at idioten tydeligvis er helt hjernedød.

Gufne greier må jeg si - bra at klokka kom til rette.

Hadde en lignende opplevelse for mange år siden - annonserte en 625 csi og fikk en interessent. Totalt blåøyd lot jeg karen ta en prøvetur - uten meg ......

Bilen ble funnet to dager senere hos en annen bilselger som savnet bilen sin - den hadde han lånt til "meg" trodde han - jeg hadde jo satt igjen BMW'n min som sikkerhet :D

Makan til frekkhet/idioti. Topp stemning at julaften ble på glatta. Vel fortjent.

Skjønner godt du ble perpleks.

Mogens; håper ikke du fikk hjertet i halsen da jeg (muligens) uannonsert ble med når Ostepåpp handlet suben sin. Isåfall beklager jeg.

Idag fikk jeg tilbake klokken og den var i samme tilstand som da den ble stjelt, altså helt strøken... Så var det å prøve å legge det hele bak seg da.. enklere sagt enn gjort dessverre!

Klarer liksom ikke helt å bestemme meg for om dette nå er en lykkeklokke siden jeg fikk den tilbake... kontra at den bringer ulykke på grunn av nettopp det som skjedde...

Til dere som skal møte meg i forbindelse med noe klokkerelatert etter denne episoden, ikke la dere skremme av maksinpistolen jeg kommer til ha lett synlig... hoho