Nå som forumet en egen tråd for joggesko!
Så da tenkte jeg en EDC (everydaycarry)
Det jeg lurer på er hva har folk i "lomma" når de forlater huset! Jeg begynner.
Vis vedlegg 30094
Kniv, lommelykt, lommebok, leatherman, nøkler, lommetørkle med siklerhetsnål.
Tja, DSB anbefaler oss alle å ha noen kontanter liggende i tilfelle rottefelle (Trulle75 aka Valkyrien-Leif).
Og så skal jeg være partypooper og minne om straffelovens § 352:
"Det er ulovlig på offentlig sted å bære kniv eller annet skarpt redskap 'egnet til bruk av legemskrenkelser."
Men, jeg skal være ærlig å innrømme at foldekniver/lommekniver fasinerer meg.
Så på hjemmekontoret blir konvolutter og pakker åpnet med Benchmade, Spyderco etc.![]()
Dette er et minimum:
![]()
Nei, jeg har med nøkler, tlf, bankkort og førerkort. Eller en seddel eller to.
Har du virkelig med deg tre kniver Christoffer91? Tror jeg ville fått meg sjekket... (I beste mening)
Overraskende hvor mye det er plass til i et par lommerHmmmmm..... Usikker på om forumet og administrator er moden for EDC, eller om man her i realiteten åpner opp for et urealisert potensial hva gjelder havebegjær og nye laster?!?Muligens det bør knyttes til ulike former for "Manbags" ( ja, stor M) med hensyn på bærekapasitet? For min del handler det om Saddleback Leather, og alt mulig spennende en slik bag kan romme......
![]()
Syke menneskeSyke mennesker... selv om jeg har samekniv og det som værre er har jeg null, zero, nada behov for å gå rundt med det til daglig.
Syke mennesker... selv om jeg har samekniv og det som værre er har jeg null, zero, nada behov for å gå rundt med det til daglig.