Driftssikkerhet på IWC

Hvorfor så overrasket? Har registrert at mange omtaler klokkene sine som "hun" her inne, så noen timer snakking i døgnet kan ikke være unormalt :p
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Da er tiden inne for å oppdatere denne tråden. Min IWC kom tilbake i dag etter 10 uker. Da har den tatt postveien mellom meg, Otteren og IWC i Amsterdam. På vei ned ventet den noen dager hos Otteren i påvente av en annen klokke som skulle med i samme forsendelse. På vei tilbake var jeg litt sen med å svare Jørgen da han ba om adresse. Sånn sett stemmer estimatet på åtte uker servicetid fra Otteren tidligere i tråden godt. Servicen fra Otteren har vært upåklagelig og IWC tok full service på garantien uten å diskutere. Klokken ble riktignok ikke polert, men det var heller ikke nødvendig da alt bortsett fra foldespennen var nær strøken ved innsendelse. Alt i alt en positiv opplevelse når klokken valgte å slå seg vrang i garantitiden. Otteren fortjener ros for utmerket service!



En tråd uten bilder er ganske kjedelig :)
CC19F06F-8B58-46A5-B786-AF637BE3612F_zpsmi2vx53m.jpg

CF82AF8C-D5E2-44B5-9CBD-E6B2E96686F5_zpsfaz10isr.jpg
 
Da har jeg eid min første IWC Ingenieur 3236-04 i tre uker. Klokka ble tatt ut ny for ett år siden, så driftssikkerheten kan jeg ikke si så mye om. Det jeg derimot kan si noe om er nøyaktigheten til 80110-verket. Ved måling over åtte dager viser det et avvik på -0,8 sek per dag. Svært fornøyd så langt.