Brukte bare 1,5 time på å finne "add to cart", men +1, minus kniven
Ja fader for noe stress! Krasjet gjorde det og ørten ganger.Brukte bare 1,5 time på å finne "add to cart", men +1, minus kniven![]()
![]()
Ja, sistnevnte er litt sånn som Bitcoin i desember 2017, hvor lenge vil det være?Oh yes. Sees til høsten min nye Doxa! Denne var snasen.
Tror en stor andel lander i Norge. Virker som det er litt Doxa feber her til lands.
Veldig stilig! Var det kun for spesielt inviterte? Fant ikke noe på hjemmesidene deres om den?
Er veldig happy med min relativt nyanskaffede Sub300 ProfessionalHar endt opp som sommerfavoritten i år!
Vis vedlegg 103341
Bestilling satt her og men fant ikke kniven denne gleder jeg meg til å få, og det er en klokke som bare er finere med bruksmerker.
Så vidt jeg kan se er den tilgjengelig for alle, men kun i 300 eksemplarer.
Bestilles her: https://shop.doxawatches.com/shop/s...n-ltd-to-300-pieces-pre-order/?v=c2f3f489a005
Doxa sin hjemmeside er laget som en labyrint. Av og til lurer jeg på om det er meningen; at man skal lete etter nye, hemmelige modeller![]()
Du kan sette deg på venteliste mener jeg?! Er nok noen som hopper av.enda godt denne linken ikke fungerer lenger. Jeg var på vei til å legge inn bestilling![]()
Du kan sette deg på venteliste mener jeg?! Er nok noen som hopper av.