Doxa-tråden

De var utsolgt for noen dager siden. :)
Men det dukker vel noen eksemplarer på klokkeriet om ikke så lenge tenker jeg..

Jeg kommer nok til å selge min SUB 4000T så fort Silver Lung kommer, *hint-hint*:p
Er utestengt/blokkert fra klokkeriet for halvannet år siden eller noe sånt jeg. Av en av kommunistene der inne. En som ikke likte at jeg på privat melding fortalte grunnlaget for hvorfor jeg var uenig i et par tåpelige regler de hadde der inne vedrørende krav til tidspunkter på når en auksjon skulle avsluttes (nei man kan/kunne ikke selv sette et forhåndsbestemt tidspunkt etter hva som passet selger). Rett og slett kontrollert av en maktsyk psykopat...


Edit: Det er I utgangspunktet kun LE-modeller jeg hadde vært interessert i. Var nære på å legge inn på poseidon tidligere i vinter og, etter tips fra en kollega i dykkerbransjen.. En når jeg hadde cash, var det for sent igjen. Jeg har ikke sett noen av disse for salg i ettertid
 
Er det ikke bedre å sende slik info på PM? Andre folks navn og telefonnummer bør ikke legges ut uten samtykke.

Joda, du har nok rett. Men satser på at det var greit i dette tilfellet om han ender om med et salg. Var ikke slik at jeg sa noe stygt om personen heller
 
Det handler mer om personvern, hadde mislikt om noen la ut navnet mitt på et offentlig forum.

Hva med et bilde? ;)
nf-headshot.jpg
 
Det handler mer om personvern, hadde mislikt om noen la ut navnet mitt på et offentlig forum.
TS er vel et mindre offentlig forum enn klokkeriet på FB. Nå må vi ikke bli helt hysteriske. Dette er også kun i positivt øyemed både for vedkommende og den andre part.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mitch Rapp
TS er vel et mindre offentlig forum enn klokkeriet på FB. Nå må vi ikke bli helt hysteriske. Dette er også kun i positivt øyemed både for vedkommende og den andre part.

Selv så vet jeg ingen ting om dette da jeg ikke har facebook, men hele denne tråden er åpen for hele verden og søkbar via google så denne er definitivt mer offentlig enn en lukket FB-gruppe. Hele poenget mitt var bare å si at dette passet best på PM i og med at det ble lagt ut fullt navn på en tredjepart. Er bare snakk om nettvett. Mente ikke å spore av tråden, så dette beklager jeg.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: navnetmitt
Kult bilde, ser ut som at det har vært stor slitasje på kransen slik at fargen har kommet bort. :)

Jeg er spent på hvordan Silver Lung ser ut i virkeligheten, gleder meg til den dukker opp.
 
Kult bilde, ser ut som at det har vært stor slitasje på kransen slik at fargen har kommet bort. :)

Jeg er spent på hvordan Silver Lung ser ut i virkeligheten, gleder meg til den dukker opp.

Ja denne bezelen er godt brukt. De ytre tallene var i sin tid orange og de indre sort.

Silver Lung blir spennende ja! Fikk mail om at den sendes ut de neste dagene:) Reissue er litt enten eller for min del, men ut i fra bildene så langt, så ser det veldig bra ut.

Den forrige reissuen av Lungen de lagte, må jeg si var meget vellykket. Her er min sett opp mot den originale fra slutten av 60 - tallet.

7D4163EB-2F43-4C7F-9090-5B5007C73CFC.jpeg

7C91AB0D-62FD-44F8-8353-8E291F1FCFA9.jpeg