Doxa-tråden

Kult!
Takk for at du deler :)

Vet du tilfeldigvis noe om deres fargebruk på prikken kl.12 på indre bezel.
Mener å ha fått med meg at LE modeller fikk sort prikk mens de øvrige modeller fikk hvit farge. Stemmer dette, eller er det bare noe jeg har innbilt meg?
Når jeg orienterer meg på hjemmesiden deres så får jeg det til å stemme med unntak av Aware II.
Så spørs om det er noe sammenheng eller bare tilfeldighet?
 
Det har jeg ikke tenkt på før du skrev det nå. Vet ikke om det er en tilfeldighet eller ikke, men ser du på 300 Sharkhunter Vintage og Reissue, så har reissue sort og vintage hvit. Det er også en del av de nye T-Graph modellene som har sort dot, men som ikke er LE. Vintage T-Graph har stort sett hvit dot.
.. Dont know:)
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Da er det ikke lenge til Black Lung kommer ut..

6E8A4C86-74CA-4254-8A87-0962DC6FAA5C.png
F964BE17-3FBE-45C4-A2DC-0FC899713644.png
BEDB9552-97E1-477F-A98B-81DE4AAD7B06.png
 
Spørsmål: Jeg har sett at det er Heliumventil på Poseidon, men er det det på Silver Lung og?
Venter selv og på en av sistnevnte i disse dager! :D

Edit: Fant svaret. Dessverre ikke ventil på SL :(
 
Redigert:
Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon

I dag hentet jeg min første "orntlie" klokke som jeg har studert opp og ned, utrolig flott i mine øyne...........og det måtte feires med en liten en
Legger med noen bilder (må trene å ta klokkebilder, var ikke så lett)

PS, jeg må fjerne 2 ledd og lurte på om noen vet hva slags dimmensjon jeg må ha på skrutrekkeren. Tenkte å handle ett på TS


TkrigGS.jpg


0SWXG49.jpg


Zz6lCnJ.jpg


QRCsA61.jpg


Svein
 
Følge det ikke med et skruejern? I såfall virker det litt rart da jeg mener at det pleier å følge med hvert ur.
Størrelsen husker jeg ikke, men jeg benytter meg av skruejern med enten rød eller grå fargekode.. :)
 
Følge det ikke med et skruejern? I såfall virker det litt rart da jeg mener at det pleier å følge med hvert ur.
Størrelsen husker jeg ikke, men jeg benytter meg av skruejern med enten rød eller grå fargekode.. :)

Nei, ikke som jeg så, men er det rødt eller grått kjøper jeg begge :) Takker!
Svein
 
  • Liker
Reaksjoner: titan
Mene
Doxa SUB 300T Divingstar 'Poseidon

I dag hentet jeg min første "orntlie" klokke som jeg har studert opp og ned, utrolig flott i mine øyne...........og det måtte feires med en liten en
Legger med noen bilder (må trene å ta klokkebilder, var ikke så lett)

PS, jeg må fjerne 2 ledd og lurte på om noen vet hva slags dimmensjon jeg må ha på skrutrekkeren. Tenkte å handle ett på TS


TkrigGS.jpg


0SWXG49.jpg


Zz6lCnJ.jpg


QRCsA61.jpg


Svein

Grattis med en råtøff Doxa, har selv siklet på denne! :D Mener (med en liten klype salt) at 1mm skrujern skal passe