Doxa-tråden

Ny Searambler Silver Lung limited edition for de som er interessert i sånne :)

“Introducing the DOXA SUB 300 Searambler “Silver Lung,” the Latest Revival From the Storied Dive Brand” via @watchville https://api.watchville.co/v2/posts/36315/click

0F0D62F7-41A0-4B9D-81C7-8862E5043E01.jpeg
 
Ser etter en ny gummireim til Sub 4000T
Hva finnes der ute som vil passe, noen som har kjennskap?
Har en, men den passer ikke pga tykkelsen da det er lite mellomrom mellom baretten og kassen.. :(
Det hadde heller ikke skadet med en oransje gummireim som kunne matche skiven. :)
 
Ja, kanskje det. Må nok teste det.
Denne fungerte ikke så veldig bra iallfall..

3838871F-6E53-4B07-BA17-B456743C64C7.jpeg



EDIT:
Ønsker å kjøpe en oransje isofrane reim 22mm til min Doxa :D:D:D
 
Redigert:
Oh yes. Sees til høsten min nye Doxa! Denne var snasen.
Tror en stor andel lander i Norge. Virker som det er litt Doxa feber her til lands.
Ja, sistnevnte er litt sånn som Bitcoin i desember 2017, hvor lenge vil det være?
-Uansett, gøy er det! Håper at denne modellen er betydelig slankere en SUB 4000T :)
 
Veldig stilig! Var det kun for spesielt inviterte? Fant ikke noe på hjemmesidene deres om den?

Er veldig happy med min relativt nyanskaffede Sub300 Professional :) Har endt opp som sommerfavoritten i år!

Vis vedlegg 103341

Så vidt jeg kan se er den tilgjengelig for alle, men kun i 300 eksemplarer.

Bestilles her: https://shop.doxawatches.com/shop/s...n-ltd-to-300-pieces-pre-order/?v=c2f3f489a005

Doxa sin hjemmeside er laget som en labyrint. Av og til lurer jeg på om det er meningen; at man skal lete etter nye, hemmelige modeller :)
 
Bestilling satt her og men fant ikke kniven denne gleder jeg meg til å få, og det er en klokke som bare er finere med bruksmerker.
 
Jeg leter etter en klokkereim til min Doxa1200T pro. Skulle gjerne hatt Doxa sin oransje gummireim, men denne har Doxa tatt ut av sortimentet :( Zuludiver 300 rubber strap ser ut som en flott reim, men jeg vil helst unngå avstand/lysåpningen mellom reim og kasse.

Er det noen som har funnet gummireimer tilpasset Doxa? Et hemmelig lager av Doxa NOS gummireimer?
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
De var utsolgt for noen dager siden. :)
Men det dukker vel noen eksemplarer på klokkeriet om ikke så lenge tenker jeg..

Jeg kommer nok til å selge min SUB 4000T så fort Silver Lung kommer, *hint-hint*:p