Doxa-tråden

Min første Doxa.

Gikk for gult, da jeg ville ha noe som skiller seg ut både med skivefarge og kassemateriale fra samlingen.
Blir spennende å se hvordan karbon holder seg over tid.
IMG_20220330_211803.jpg
 
Er veldig lysten på en 600T til sommeren, men prisen for en ekstra gummi-strap på ødelegger for min del; 3750 på websiden :(
Grei sak å gå til lokal urmaker og få en uorginal på denne?
 
Er veldig lysten på en 600T til sommeren, men prisen for en ekstra gummi-strap på ødelegger for min del; 3750 på websiden :(
Grei sak å gå til lokal urmaker og få en uorginal på denne?

Har kjøpt mange gummiremmer for 2-300 kroner så ingen grunn til å betale 3750... f.eks denne, alt av farger:



Jeg kjøpte en for ca 250 i 21mm til en Seiko, bra kvalitet, man får til og sendt med to ulike lengder for stor/lite håndledd. Kvaliteten er helt ok, men er såklart ikke like bra som en til 3750, men dersom man har flere klokker og ikke bruker den dag ut og dag inn er kvaliteten helt ok.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: lahey
Kjøpte en gummi på 22mm fra Borealis til min 1500T med 21mm lugs. Godt fornøyd med kvaliteten og veldig behagelig. I tillegg ca halv pris ift Isofrane.
 
  • Liker
Reaksjoner: lahey
Noen som vet om det er noen tilbud / rabatt muligheter på Doxa carbon ? liker både orange og lyseblå

Tradisjonelt er det ikke rabatt å få på Doxa, men Joma har et utvalg med god rabatt. Det er en tråd i Doxa-forumet på WUS om Joma sitt salg. Det er vel noe usikkerhet om Joma klarer å levere, men det koster vel ikke noe å prøve med en bestilling.
 
  • Liker
Reaksjoner: icejeep
Tradisjonelt er det ikke rabatt å få på Doxa, men Joma har et utvalg med god rabatt. Det er en tråd i Doxa-forumet på WUS om Joma sitt salg. Det er vel noe usikkerhet om Joma klarer å levere, men det koster vel ikke noe å prøve med en bestilling.
#JomaGate var et "fenomen". Det er over.
 
Høy pris, lavt opplag og borte vekk:

60208D30-8DF9-4A0E-9A19-B62A6BDDB9C7.jpeg
 
Et mestersykke innen autentisk vintage uleselighet. Den klarer jeg ikke å fordøye.

Og nå er de borte også

LarsB
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Jeg møtte en som har denne. Kul klokke med en kul historie. Kassen er keramisk, og skiven har det originale kamuflasjemønsteret som ble brukt av den sveitsiske hæren på det tidspunktet den originale klokken ble lansert for 50 år siden.

DoxaArmy.jpg