Doxa-tråden

Ah, trodde det var større forskjell! Svart eller blank bezel tro?
Jeg liker godt stålbezelen, men synes klokka får et helt annet inntrykk med den svarte keramiske bezelen. Den svarte ser kanskje også litt større ut, mens med stålbezel minner klokka mer om 300/300T.

Keramisk bezel er noen kr dyrere, men jeg synes 600T virker fornuftig priset.
 
  • Liker
Reaksjoner: Anders
Kikka litt på den nye 600T her:


doxa-sub600t-featured2-1600x900.jpg
 
Meget bra og godt informativ artikkel Jørgen!
Bildene er veldig bra, her kunne jeg og sikkert mange andre nyte flere av dine bilder.
Prisen for klokken er ikke så ille, så dette er en fin kandidat for sommer 2022. :cool:
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto og Jørgen
Da hadde jeg plutselig to sub 300. Det var vel meningen siden jeg har kjøpt begge ;), men for en mann som helst bare vil ha en mekanisk klokke blir det i overkant. Tenkte uansett det var verdt et bilde mens de ennå holder hverandre med selskap..

IMG_0012 (2).JPG
 
Lekre! Hvilken kommer du til å beholde?

Jeg har jo ikke helt forstått konseptet av en "keeper", så det blir nok Searambleren som må ut siden den har vært i mitt eie helt siden våren '21. Professional kjøpte jeg for bare et par uker siden.
 
Jeg skjønte ikke helt @bruno47 : hvorfor har du kjøpt to hvis du bare vil ha en?

Nei, det var kanskje ikke så klart @CEO.
Altså, jeg kjøpte Searambleren på våren i fjor. I grunnen var jeg veldig fornøyd med den, men jeg lurte også på om jeg heller ville ha en Professional. Og siden jeg aldri hadde sjansen til å prøve den, var eneste valg å kjøpe en. Det gjorde jeg for noen uker siden, så nå har jeg to sub 300..
 
Skjønner.
Ikke lett valg det der. Begge er lekre.
Mitt råd: behold begge
 
Ble ny klokke i går. Min første Doxa:)Vis vedlegg 276775
Dritkult! Syntes disse er tøffe og selvfølgelig helt riktig farge:mrgreen: Doxaen min kom i hus før sommeren i fjor og den overrasket meg. Satt på gjennom hele sommeren og tar den frem i ny og ne. Blir like glad. Kan ikke være mange klokker som får frem smilet på samme måte som en Doxa med litt farge.
 
Dritkult! Syntes disse er tøffe og selvfølgelig helt riktig farge:mrgreen: Doxaen min kom i hus før sommeren i fjor og den overrasket meg. Satt på gjennom hele sommeren og tar den frem i ny og ne. Blir like glad. Kan ikke være mange klokker som får frem smilet på samme måte som en Doxa med litt farge.
Meget fornøyd selv:)