- Medlem
- 7. mars 2014
Jeg har hatt min Doxa 600T i ca 10 år, meget fornøyd med kvalitet og bærekomfort. Anbefales.
Godt å høre, da kan jeg legge til grunn at Doxa tåler en skikkelig trøkk
Jeg har hatt min Doxa 600T i ca 10 år, meget fornøyd med kvalitet og bærekomfort. Anbefales.
Jeg er ikke spesielt fan av den bittelille timeviseren til Doxa. Har hatt en Aquadive (kjøpte av Hammerfjord), som jeg var veldig fornøyd med, og angrer på at jeg solgte. Var bunnsolid byggkvalitet på Aquadiven iallefall.
Så min stemme går til Aquadive!
Dievas ble for "stridsvogn" for mitt bruk, men Aquadiven savner jeg med jevne mellomromSånn går det når du selger videre mine klokker
Den Dievas Focal var også en skikkelig tysk stridvogn: savner den noen ganger.
Dievas Maya der gir mye klokke for pengene.
Allerede på side 2 i denne tråden, og ingen har anbefalt å oppgradere til en Submariner? Hva har skjedd med dette forumet?
Aquadive har jeg aldri holdt i, men jeg hadde en Doxa 1000t som jeg likte godt. Kvaliteten virket bra, lenken var veldig behagelig og den føltes virkelig som en klokke ment for bruk og ikke pynt. Den ble litt voldsom til daglig bruk, og ble etterhvert solgt eller byttet med noe annet jeg ikke kan ta igjen nå, men jeg er stadig innom sidene deres og vurderer å kjøpe en ny.
Eller: Kjøp en Submariner.
Tror det blir litt smak og behag her, men hvis vi skal snakke annenhåndsverdi (noe vi ikke skal), så er min oppfatning at Doxa er litt lettere omsettelig enn Aquadive.
Personlig synes jeg valget ditt er vanskelig. Liker begge veldig godt.
Allerede på side 2 i denne tråden, og ingen har anbefalt å oppgradere til en Submariner? Hva har skjedd med dette forumet?
Eller: Kjøp en Submariner.
Doxa og Aquadive er vel en annen type klokker til en annen type bruk. Ta en tur på løkka en lørdags formiddag og tell submarinere. Var innom tre butikker og telte fem.
E:Stemmer for doxa.
Eller at løkka er en Sub. Og har man ikke en Sub, så havner man i uløkka.Jeg vet. Submarinertipset var et - tydeligvis mislykket - forsøk på ironi over de mange klokkevalgtråder som ender nettopp slik. Kanskje det er derfor "løkka" er full av Submarinere?