Vær veldig forsiktig med å bruke swims til semskede monks/sko. Swimsene kan sverte av på skoen hvis ikke du er heldig å har den gamle varianten med gummi på innsiden istedenfor noe stoffinspirert slik de er nå 
@HCWL
FedEx har akkurat vært på døren, noe som vil si at pakken fra Meermin er i hus! Jeg gikk for strl. 45- noe som tilsvarer 10.5 i UK som ifølge Meermin er 45-. De sitter som støpt! Noen av sømmene er litt skjeve og finishen er ikke på samme nivå som f.eks Crocket and Jones, men for 1150 kr er jeg strålende fornøyd!
![]()
@HCWL
FedEx har akkurat vært på døren, noe som vil si at pakken fra Meermin er i hus! Jeg gikk for strl. 45- noe som tilsvarer 10.5 i UK som ifølge Meermin er 45-. De sitter som støpt! Noen av sømmene er litt skjeve og finishen er ikke på samme nivå som f.eks Crocket and Jones, men for 1150 kr er jeg strålende fornøyd!
![]()
@Kolkek
Jeg studerer i England så jeg fikk de sendt hit. På fakturaen utenpå stod det at verdien på pakken var 0 euro, så tviler på at jeg får en faktura i posten
Jeg kommer definitivt til å kjøpe ett par sko fra Meermin!
Mørkebrune sko er helt korrekt til mørk grå dress - ihvertfall på dagtid.De brune funker vel egentlig bare til blå dress?!