Double Monk straps

@SJ87 Jeg har Herring i 10.5 og Meermin i 10.5. Nå er lesten ganske lik på begge skoene og de passer ganske likt begge to!

Send en mail til Meermin om du er litt usikker. Utmerket kundeservice :)
 
Redigert av en moderator:
Takk så mye for svar! Endte opp med å bestille 8,5 da jeg regnet med at det vil være rett størrelse. Da er det vel bare å vente litt før man får dem. De er vel ikke akkurat de raskeste på levering.
 
Jeg bestilte to par 4 mai og fikk det første av de på tirsdag. Det andre hadde ikke passert kvalitetskontrollen så det tok ytterligere to uker å vente på at nye ble produsert.
Har de de på lager går det derimot relativt kjapt, har fått på en uke tidligere.
 
Jeg har siklet på double monks en liten stund nå og regner med å slå til på et par fra santoni. Synes de ser sinnsykt bra ut. Er imidlertid usikker på om jeg skal gå for et par mørkebrune eller sorte. Bruksområdet blir til dress på jobb. Primært er det blå og mørk grå dress som brukes. De sorte funker best til grå, men går også grit til blå. De brune funker vel egentlig bare til blå dress?!

Usj.. Finnes vel egentlig bare ett valg; å kjøp begge :p
 
Mørkebrune sko er helt korrekt til mørk grå dress - ihvertfall på dagtid.

Takk for raskt svar :) Jeg synes de mørkebrune fra Santoni er ekstremt pene og når de også kan brukes til mørk grå dress blir valget enkelt, forutsatt at de har riktig størrelse på lager..
 
Santoni er jo ekstremt flinke med brunt også. Klokkeremmene de lager for IWC er det flotteste jeg har sett, og da inkluderer jeg ABP.
 
BC7AC299-D9C3-46F7-A4CA-5177348CD436-5386-00000702F79D2890_zps096aaa79.jpg


Plukket opp disse på salg hos Sand i dag. Førsteinntrykket er relativt bra ift prisen!
 
De har faktisk noen double monks på salg på Geddon, Kvadrat. Noen ganske kule semsket blå fra Hugo Boss (50%)
 
Meget fornøyd med det paret jeg har fra Santoni. Skabo i Bygdøy Allè fører merket. Høy kvalitet! :)