10 ur er for mye for meg, jeg er ikke så flink til å rotere..
Ser for meg at følgende samling kan tilfredstille meg en god stund:
- Sub 16800. Kjøpte meg en i sommer og bruker den nesten hele tiden. Sub er spesielt, og passer til omtrent alt. Er nok ingen ur som er så komplett!
- GMT master II. Har aldri hatt en, men har lyst på en. Ser for meg den som erstatning for Subben på dager jeg føler for å veksle litt.
- IWC Portuguese chrono. Blant verdens peneste? Ett ur for de dagene man må late som om man er mer elegant enn man egentlig er
- Breitling Super Avenger. En selvfølge, men trolig ikke mange andre som vil ha den. Vekker stort sett avsky hos folk, men det var min første skikkelige klokke. Realiteten er at dersom jeg måtte selge en klokke, så hadde Subben gått før denne

(har sikkert mer med at SA var min første enn noe annet, men..).
- Egentlig er de 4 over nok, hadde hatt mer enn nok med å få brukt de. Men siden samlingen "skal vare en stund" så må man nesten ha en til føler jeg. Mange gode alternativer, vanvittig mange. Panerai, JLC, IWC, Patek, osv.. Men skal jeg få for en som er realistisk så tror jeg at jeg må si at en AP Royal Oak Dualtime er vanvittig nice. Ja, det blir den.
-------------------- 3 mnd senere
- Jeg måtte ha en til før jeg slo meg til ro. Det kom plutselig en PP Nautilus inn i boksen