Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Norske jordbær :love:
IMG_0764.jpeg

Tuddal :love: Et drøyt år senere og det har skjedd endel. Selv om det er mye oppfølgning så kjenner jeg at jeg hele prosjektet gir mye positiv energi, som generelt gjør livet godt selv med alt det kjipe som skjer rundt oss

Vis vedlegg 309047
Vis vedlegg 309048

Tatt litt tid, og kanskje fortsatt ikke hverdagslig. Men uansett, hytta er ferdig og vi spretter sjampis i kveld… noen bilder fra det som er blitt vårt drømmested i Tuddal:

IMG_4485.jpeg

IMG_4486.jpeg

IMG_4487.jpeg

IMG_4495.jpeg

IMG_4496.jpeg

Redigert:
  • Elsker
Reaksjoner: Heftos
Fantastisk! Vi er på Tuddal hotel et par ganger i året og elsker området🥰

Takk. Hotellet er fantastisk, og vi er også blitt veldig glade i området både sommer og vinter. Da har dere sikkert også gått kjærringsteinløypa rundt kovstulvannet. Hytta ligger rett på andre siden av kovstulvannet fra hotellet, ved Måsafjell 🙂

Redigert:
  • Elsker
Reaksjoner: Gin
Dere er utrolig privilegerte som har etablert dere der :)
Jada vi har nok gått forbi hytta di mange ganger - utrolig flott!
IMG_7783.jpeg

• Elsker
Reaksjoner: Heftos
Fornuftig av de å endelig vri USB-porten. Forrige generasjon hvor den peker nedover må være det dårligste designvalget man kan gjøre på noe som er et ganske gjennomtenkt og godt designet produkt.

Fornuftig av de å endelig vri USB-porten. Forrige generasjon hvor den peker nedover må være det dårligste designvalget man kan gjøre på noe som er et ganske gjennomtenkt og godt designet produkt.
Jepp. Nå kan hjelmen stå flatt og trygt mens den lades.

BTW: Å si at man lader hjelmen, høres helt corny ut.

Å vente på at fedex skal bli ferdig med å levere. Det er så lenge siden sist jeg har gått og gledet meg til en nykjøpt klokke, så det er egentlig bare kos at den Traska-klokka lar vente på seg. Som å vente på julaften da man var liten. :)

• Liker
Reaksjoner: seiltid
Å vente på at fedex skal bli ferdig med å levere. Det er så lenge siden sist jeg har gått og gledet meg til en nykjøpt klokke, så det er egentlig bare kos at den Traska-klokka lar vente på seg. Som å vente på julaften da man var liten. :)
Hvilken Traska, da? Må vi vente på bildene først? Anyway: Gratulerer med flott merkevalg. :)

Skjeggolje. To vanlige norske ord satt sammen på en måte jeg aldri trodde jeg skulle bruke i dagligtale, men som gjør hverdagen litt smoothere, etter at man har skrudd av korken og applisert produktet.

Life hacks som faktisk virker for avløp.

1) Hell nedi to-tre teskjeer med Natron i sluket på vasken
2) Hell en desiliter med eddik i sluket
3) …vanvittig mekanisk og kjemisk reaksjon er konsekvensen
4) Hell en liter med kokende vann ned i sluket etter tre til fem minutter

Pip åpent sluk. :)

IMG_9839.jpeg

Redigert: