Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Å følge en barndomsdrøm ved å prøve dykking for første gang. Dykket gikk 12 meter ned i 28C vann i Middelhavet, med en lyskaster ved navn Seiko Black Monster på armen.
 
Å nyte en tidlig søndagsmorgen på terrassen med fersk avis, frokost og kaffe, før resten av familen har stått opp :)
 
Våkne halv 8 på en søndag, frisk og rask og vell viten om at de du bor med hadde nachpiel til ikke så altfor lenge før du våknet :D Ekstra digg er det å spille litt høy asiatisk cover-rock!
 
Fast track på innland på Gardermoen. Endelig blir det mulig å mellomlande på Gardermoen uten å legge inn ekstra margin i sikkerhetskontrollen :) (Ja, jeg er blant de som har flydd via Køben når det har vært mulig for å unngå tullingenesomlikerålagekøisecurityellerikkeklareråsetteoppvaktlistersomsikrernokressurser)
 
trenger kanskje ikke si så mye

wh.jpg
 
Fast track på innland på Gardermoen. Endelig blir det mulig å mellomlande på Gardermoen uten å legge inn ekstra margin i sikkerhetskontrollen :) (Ja, jeg er blant de som har flydd via Køben når det har vært mulig for å unngå tullingenesomlikerålagekøisecurityellerikkeklareråsetteoppvaktlistersomsikrernokressurser)

Når loungen kommer rundt neste påske blir det som en drøm å dra til OSL :)
 
Sofaen, en kopp kaffe og Nesten Velkledd mens regnet trommer på stuevinduene :)
 
De siste dagene har vært de første i år hvor jeg virkelig kjenner den umiskjennelige skarpe høstluften i ansiktet når jeg går tur med hunden. Og da kommer jeg igjen på hvor fin høsten egentlig kan være. Det er lite som slår skarpe, klare høstdager med lukten av blader og trær i luften, hvor sol og skyer sloss litt med hverandre om hvem som skal slippe til. Herlig. :D
 
Redigert: