Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

- En blid 10-månedring som lærer seg å gå.
- En stadig voksende klokkekonto.
- Tid med nettsurfing for å finne ut hva klokkekontoen skal gå til.

Glen Goulds innspilling av Bachs Goldberg-variasjoner.

Det er sprøtt at man kan leve 38 år uten å vite at noe så fantastisk eksisterer. Får en til å tenke på alt det andre der ute som bare venter på å bli oppdaget.

Livet ble brått mye mer spennende.

Glen Goulds innspilling av Bachs Goldberg-variasjoner.

Det er sprøtt at man kan leve 38 år uten å vite at noe så fantastisk eksisterer. Får en til å tenke på alt det andre der ute som bare venter på å bli oppdaget.

Livet ble brått mye mer spennende.

De er fantastiske, det er en helt ny måte å høre Bach på. Jeg har spilt bl.a Goldbergvariasjonene til Gould i mange år, særlig hvis jeg studerer eller gjør annet konsentrasjonsarbeid.

Og bare vent til du plutselig begynner å legge merke til nynningen hans.... Han drev nemlig og nynnet for seg selv mens han spilte, det kommer ganske ofte med på lydsporet:)

Å etter 12,5 timer med skole, jobb og mas kunne legge seg horisontalt i sofaen med en iskald Glass-cola.
DET kan jeg like! :)

6uMcGO9.jpg

En stor glede med den kalde luften som kommer nå er at bilene langs veien lager findre lyd når de er gode og kalde!

Det er en glede å høre disse få en god kald-start!

I dag sto en fin BMW i lyskrysset....

:cool:

En stor glede med den kalde luften som kommer nå er at bilene langs veien lager findre lyd når de er gode og kalde!

Det er en glede å høre disse få en god kald-start!

I dag sto en fin BMW i lyskrysset....

:cool:

Enig!! Er jo bare kos å skrape is når det er en fin bensin sekser/åtter/tolver som rusler på litt anstrengt og kald tomgang...
Bare få stoppet alle disse forferdelige dieselfirerkaklerne i kulden, så er det mye bra lydmessig ;)

At jeg fikk en kompis til å kjøpe sitt første mekaniske ur i dag:) Bare et spørsmål om tid før han er hekta.. Han har allerede oppdaget vårt fantastiske lille fristed her inne på tidssonen..