Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

- Tidligere i dag: Når man kommer ut av treninga og vet at man har levert det man kan. Det er godfølelse. Hjelper også at det er mye fin "natur" på gymmet. ;)


- Nå: Vite at vitale motordeler har fått ny etterlengtet smøring etter et oljeskift :D 3-5000 km eller et år til neste gang.


- Fine høstdager som dette hvor det faktisk går ann og kjøre med taket nede :D
 
Å være nødt til å gå tur med bikkja i drittværet, og finne ut at det faktisk er deilig å kjenne blesten og regnet piske i panna. Høst på riktig vis :D
 
Når man egentlig er langt nede på venteliste for en meget viktig pensumbok men får sjarmert seg til boken. Litt lim og teip så er den så god som ny og jeg kan starte med semesterkravene ;)
 
- En blid 10-månedring som lærer seg å gå.
- En stadig voksende klokkekonto.
- Tid med nettsurfing for å finne ut hva klokkekontoen skal gå til.
 
Glen Goulds innspilling av Bachs Goldberg-variasjoner.

Det er sprøtt at man kan leve 38 år uten å vite at noe så fantastisk eksisterer. Får en til å tenke på alt det andre der ute som bare venter på å bli oppdaget.

Livet ble brått mye mer spennende.
 
Glen Goulds innspilling av Bachs Goldberg-variasjoner.

Det er sprøtt at man kan leve 38 år uten å vite at noe så fantastisk eksisterer. Får en til å tenke på alt det andre der ute som bare venter på å bli oppdaget.

Livet ble brått mye mer spennende.

De er fantastiske, det er en helt ny måte å høre Bach på. Jeg har spilt bl.a Goldbergvariasjonene til Gould i mange år, særlig hvis jeg studerer eller gjør annet konsentrasjonsarbeid.

Og bare vent til du plutselig begynner å legge merke til nynningen hans.... Han drev nemlig og nynnet for seg selv mens han spilte, det kommer ganske ofte med på lydsporet:)
 
Å etter 12,5 timer med skole, jobb og mas kunne legge seg horisontalt i sofaen med en iskald Glass-cola.
DET kan jeg like! :)

6uMcGO9.jpg
 
En stor glede med den kalde luften som kommer nå er at bilene langs veien lager findre lyd når de er gode og kalde!

Det er en glede å høre disse få en god kald-start!

I dag sto en fin BMW i lyskrysset....

:cool:
 
En stor glede med den kalde luften som kommer nå er at bilene langs veien lager findre lyd når de er gode og kalde!

Det er en glede å høre disse få en god kald-start!

I dag sto en fin BMW i lyskrysset....

:cool:

Enig!! Er jo bare kos å skrape is når det er en fin bensin sekser/åtter/tolver som rusler på litt anstrengt og kald tomgang...
Bare få stoppet alle disse forferdelige dieselfirerkaklerne i kulden, så er det mye bra lydmessig ;)
 
At jeg fikk en kompis til å kjøpe sitt første mekaniske ur i dag:) Bare et spørsmål om tid før han er hekta.. Han har allerede oppdaget vårt fantastiske lille fristed her inne på tidssonen..