Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Screenshot_2013-04-02-11-22-27_zps7cec640e.png


Fortsatt på en boks med porsjonssnus i uken, det kan jeg leve med enn så lenge...
 
Bra jobba! Tenk, på en mnd har du spart inn.... en ny rem til IWC`n din :)

Selvom jeg er sikker på at det er helse- og ikke pengegevinsten man sparer mest på.
 
Takker for positive tilbakemeldginger, vi får se om jeg greier å unngå en smell...er lett for å gå på en sies det :D
 
Takker for positive tilbakemeldginger, vi får se om jeg greier å unngå en smell...er lett for å gå på en sies det :D

NEI! Røyk er en uting. Hvis du sier at ikke skal røyke f.eks på fylla, nei da gjør du heller ikke det.

Selvom det ikke er en helt 100% korrekt sammenlikning så mener JEG at det er litt det samme med utroskap. Er man utro på fylla så har man også syslet med tanken som edru. Vet man at man ikke skal være det, ja da er man det ikke.
 
Oooh, misunnelig. Av en eller annen grunn har Iron Maiden vært mitt soundtrack i hele dag, tostemte gitarer FTW! (Eller, det er jo Wimp som minner meg på gammel moro ved å ha det på forsiden sin.)
 
At man ser på klokken tilfeldigvis akkurat når den slår 12:00 / 24:00.

da kommer det et stille innvendig, men likevel jublende YEEEESS WOOHOOO!!
 
Brenner fint. Flott aske. Godt trekk. Perfekt smak.
Små ting som i kombinasjon gjør livet godt å leve.:)

20130412_121931_zps68a95a18.jpg
 
En ting. barna. Hadde det ikke vært for de to små byltene som gir sin betingelsesløse kjærlighet er jeg jaggu ikke sikker jeg hadde giddet. (hilsen en med tidvis eksistensiell kjedsomhet)

Ellers er vel følgende helt greit.

- Etter en hel dag i dress og slips - kneppe opp øverste knappen i skjorta, sette seg ut, tenne en sigar, ha noe i glasset og se på utsikten.

- Alt med seil

- Følelsen av å akselerer enda litt til før man klemmer inn bremsen før svingen.

- Stillheten/bråket og mørket/lyset under vann.

- Seiersfølelsen ved en closing (være seg salg, kontrakt, jobbsøknad, dame etc. (ok lenge siden den siste da))

- damer
 
+1 følelsen av å close et redelig salg på nøyaktig tidspunkt til en kunde som har vært skeptisk i første fase er bedre enn det meste:)
 
Ishockey på tv, hadde vel vært bedre å vært der selv, men får nøye meg med tv'en.
Grattis til Sverige @adamskater , de gjorde jobben sin mot Canada. Måtte de knuse Finland å gå til finalen:cool:
 
Redigert av en moderator: