Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Hjemme med sykt barn min første feriedag.
Sykdom ikke bra, men 2-åringen kviknet til i 10-tiden etter en urolig kveld/natt med feber.

Idag har vi brukt alenetid til å lese omtrent alle bøkene hun har helt uten innblanding fra verken storesøster eller mor.

Flott alenetid far/datter
 
Åj! Et produkt som overrasket så positivt at jeg ble glad! Hvor ofte skjer det utenom kjøp av klokker?

Jeg har en fire år gammel Volvo XC70 med skinnseter, en bruksbil som frakter alt fra isspisende unger til vedsekker med stor glede. Setene har aldri vært behandlet utover vanlig rengjøring med støvsuger og vask. Så overhørte jeg en lang samtale i lunsjen om viktigheten av skikkelig behandling av skinnsetene i bilen. Jeg tenkte, de om det, at de orker, hvor viktig kan det være, etc. Så plutselig fikk jeg det over meg å kjøpte en rens og en balm. Fulgte instruksjonene og fikk nybilflølelse (til og med nybillukt)!

Det er bare så innmari sjeldent jeg blir så positivt overrasket over et produkt, og spesielt et så sært produkt:) Løp og kjøp!


:D
 
Åj! Et produkt som overrasket så positivt at jeg ble glad! Hvor ofte skjer det utenom kjøp av klokker?

Jeg har en fire år gammel Volvo XC70 med skinnseter, en bruksbil som frakter alt fra isspisende unger til vedsekker med stor glede. Setene har aldri vært behandlet utover vanlig rengjøring med støvsuger og vask. Så overhørte jeg en lang samtale i lunsjen om viktigheten av skikkelig behandling av skinnsetene i bilen. Jeg tenkte, de om det, at de orker, hvor viktig kan det være, etc. Så plutselig fikk jeg det over meg å kjøpte en rens og en balm. Fulgte instruksjonene og fikk nybilflølelse (til og med nybillukt)!

Det er bare så innmari sjeldent jeg blir så positivt overrasket over et produkt, og spesielt et så sært produkt:) Løp og kjøp!


:D
Bilpleie har den effekten på folk ;) Tipper du hadde blitt vel så positivt overrasket om du lot noen maskinkorrigere lakken din, og din 2012-modell er blankere enn sjefens 2016-mod. :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen og Genta
Å ha voksbehandlet felgene ved omlegging til sommerdekk. Møkk slipper som dugg for solen ved avspyling, og som bonus perler vannet seg.
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsOlav
Kona, som etter å ha bli 'vant' til å bruke DJ'en ble irritert når 'reserveklokka' ikke går pga dødt batteri. 'Må kjøpe flere som den DJ'en ...' :) Den er enkel å bruke. Ja, hva skal man si..
 
  • Liker
Reaksjoner: Gubben11 og Preacher
Kona ville ha garderobeskap på soverommet pga walk-in-closet ikke gir nok plass. Fair enough -vi har plass til det. Så vil hun ha skyvedører med speil. Slipper inn mye lys sier hun, vi må tenke på slikt osv. Det eneste jeg tenker på er Patrick Bateman scenen i American psycho.

"Ja, det blir sikkert bra med speil, vi tar det hvis det er det du vil ha"

hqdefault.jpg