Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Når man kjenner at man har fått dosen av sol, varme, bading, vin og uendelige mengder med mat - og skal hjem til en (forhåpentlig) god Sørlandssommer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard og semmern
Å sitte bak en brumlebass av en nisylindret Pratt & Whitney R-1340, på 22 liter og 600 hk. Rett og slett herlig!

image_zpstoddaxmu.jpeg

Der var de heldige med registreringsnummeret!

Sternemotor!
8
 
  • Liker
Reaksjoner: semmern
Set er nok mange som vil få overraskelser med nye Pokemon. En lærdom med å tenke seg litt om kan bli brå for mange.

Yngste datter måtte prøve spillet. Hun fanget sin første Pokemon i dag.

8
 
En stor poleringsjobb på bilen i dag.
Kjedelig at metallicen ser støvete ut på bildet. Etter lakkrensen ble det egentlig så blankt og fint.

WP_20160720_13_32_42_Pro.jpg


8
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen og raknes
Min innstilling til Pokemon-spillet har vært at alt som kan få den energidrikkdrikkende innehudgenerasjonen ut og i bevegelse er utelukkende av det gode. Men idag så jeg en blekfet ungvoksen kjørende langs grusveiene her på ferieøya i bil, med blikket hardt festet på mobilen han holdt over rattet. Akk.
 
Min innstilling til Pokemon-spillet har vært at alt som kan få den energidrikkdrikkende innehudgenerasjonen ut og i bevegelse er utelukkende av det gode. Men idag så jeg en blekfet ungvoksen kjørende langs grusveiene her på ferieøya i bil, med blikket hardt festet på mobilen han holdt over rattet. Akk.

Ja det er forskjell på teori og praksis.. Tanken er god, gjennomførelsen står til NG-
 
Jeg er småbarnsforeldre, som innebærer mye trilleturer rundt om kring.
Har hittil sett ungdom på sykkel, fots, sparkesykkel, bil, skuter og en vandrende postmann. Men ingenting så idiotisk som to stykker som kom trillende på sine hoverboard.
Mange av de tydelig ikke har vært mye utenfor gutterommet der siste årene. Så er veldig positiv selv.
Har selv kjøpt en stativ som er montert til barnevogna sånn at jeg slipper å holde mobilen mens jeg jakter. Slipp fordommene og ta spillet for det den er, enkel underholdning som også får kids aktiv. :)