Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Hatt et møte med en kunde i dag, sammen med kollega, som klarte å vinkle samtalen inn på at jeg var veldig "klokke interessert".

Hvorpå kunden spør om jeg da kanskje drømte om å eie en Rolex? Joda svarer jeg de er fine de, men veeldig dyre parerer kunden raskt. Temaet ble så forlatt.

Det morsomme er at jeg i dag brukte min SD4K og hadde kortermet skjorte, uten at denne ble ofret et eneste blikk eller noen kommentar.
Moralen;
"Vanlige" folk bryr seg ikke det døyt med hva du har for ur på armen, eller ser forskjell på en Rolex eller en Invicta.
 
Marerittdag: Partnermøte i lisensen = møte med "death by PPT" hele dagen. Automatkaffe.

Opptur: Hjem. Se familien. Grilling i hagen. Vin og grillet kylling med pastasalat. Aeropresset kaffe og Glengoyne 18YO til dessert ute.
 
Skal være to ukers tid på Hamburgö hos svigers i sommerferien, noen gode tips til steder som bør besøkes? :)

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men for meg er Fjällbackas største attraksjon skjærgården. Du må for all del ta ferja fra Hamburgsund til Väderöarna. Det er et veldig spesielt sted med god mat og drikke. Räksmörgåsen er fantastisk. Ellers er jo Hamburgsund og Hamburgö fantastisk fint. Gled deg!
 
  • Liker
Reaksjoner: thomask
Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men for meg er Fjällbackas største attraksjon skjærgården. Du må for all del ta ferja fra Hamburgsund til Väderöarna. Det er et veldig spesielt sted med god mat og drikke. Räksmörgåsen er fantastisk. Ellers er jo Hamburgsund og Hamburgö fantastisk fint. Gled deg!
Takk for tips, skal helt klart sjekke ut skjærgården, har blandt annet planlagt å padle fra Hamburgö til Smögen én dag.
Er en ung jypling på 22, så kan godt gå for litt fest og moro også! Er vel ikke da helt dumt å legge båten i Smögen og se hva utelivet har å by på? :)
 
Takk for tips, skal helt klart sjekke ut skjærgården, har blandt annet planlagt å padle fra Hamburgö til Smögen én dag.
Er en ung jypling på 22, så kan godt gå for litt fest og moro også! Er vel ikke da helt dumt å legge båten i Smögen og se hva utelivet har å by på? :)

Padle fra Hamburgö til Smögen er litt av en tur, lenger enn noen gang har padlet. Det blir en fantastisk tur gjennom Sotekanalen. Ellers er jeg enig i at Smögen er et must og er du glad i en fest må du få med deg når "Seglartoget" ankrer opp i Smögen eller Fjällbacka. Da er det hålligång hela natten!

http://hejevent.se/event/jylqp2twzlxxwa/seglarveckan-2015
 
  • Liker
Reaksjoner: thomask
Padle fra Hamburgö til Smögen er litt av en tur, lenger enn noen gang har padlet. Det blir en fantastisk tur gjennom Sotekanalen. Ellers er jeg enig i at Smögen er et must og er du glad i en fest må du få med deg når "Seglartoget" ankrer opp i Smögen eller Fjällbacka. Da er det hålligång hela natten!

http://hejevent.se/event/jylqp2twzlxxwa/seglarveckan-2015
Er litt spent på den turen selv, blir bra! :)
Takk for tipsene! Skal jeg holde øyne åpne for noen ville klokkespottinger i Fjällbacka! ;)
 
Fjällbacka er også byen som en forfatter bor i og bruker i sine romaner. Jeg har lest en bok og den var sånn-passe. Men hun er kjent og bøkene populære. Selvfølgelig husker jeg ikke navn nå, men jeg vet at de har "City-Walks" omkring steder fra bøkene og forfatteres fotspor. Liker du bøkene så vet du hva jeg snakker om!

8
 
Fjällbacka er også byen som en forfatter bor i og bruker i sine romaner. Jeg har lest en bok og den var sånn-passe. Men hun er kjent og bøkene populære. Selvfølgelig husker jeg ikke navn nå, men jeg vet at de har "City-Walks" omkring steder fra bøkene og forfatteres fotspor. Liker du bøkene så vet du hva jeg snakker om!

8
Er vel Camilla Läckberg du sikter til? :)
 
Vi leser mye Läckberg her i gården med, ikke sett like mye referenser til Fjällbacka her som det skal være i "krimen"
sc1.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og thomask