Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Ny episode av Sailing La Vagabonde på youtube! I et nøtteskall handler dette om et ungt par som dokumenterer en reise rundt jorden i en seilbåt.

Seriøst, dette er uten tvil noe av det beste på youtube. Vellaget, hyggelig og inspirerende - og for oss som elsker både reiser og båtliv så gir det en herlig eskapisme. Historien deres om hvordan de møttes er fascinerende, og at de nå kan finansiere dette livet helt ut ved å lage dokumentar-episoder på youtube er skikkelig artig.

Nyeste episode her. Om det fenger så anbefales det på det varmeste å hoppe helt tilbake og begynne fra starten. Ren hygge IMO :)

 
Redigert:
Frøken og henne bror kommer til sommer. Da får hun låne Daytona og jeg bruke GMT-C, siden førstnevnte er "dameklokke".

Så kan broren låne en beater, haha.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Ny episode av Sailing La Vagabonde på youtube! I et nøtteskall handler dette om et ungt par som dokumenterer en reise rundt jorden i en seilbåt.

Seriøst, dette er uten tvil noe av det beste på youtube. Vellaget, hyggelig og inspirerende - og for oss som elsker både reiser og båtliv så gir det en herlig eskapisme. Historien deres om hvordan de møttes er fascinerende, og at de nå kan finansiere dette livet helt ut ved å lage dokumentar-episoder på youtube er skikkelig artig.

Nyeste episode her. Om det fenger så anbefales det på det varmeste å hoppe helt tilbake og begynne fra starten. Ren hygge IMO :)


Kult når noen g j ø r det alle andre bare snakker om!
Jordomsegling, et år på Svalbard etc. det er herlig at noen gjør noe med drømmene.
(Vel, på en måte så gjør jo også vi det!)

9
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og Kohe321
Wilma :)

image_zps3afv73fx.jpeg


image_zpsvygyiplz.jpeg


image_zpswr8d1osk.jpeg


image_zpsx6nd1gfy.jpeg


image_zpsgskw4dkc.jpeg
 
Innholdsrik dag: Opp tidlig. Første jobbmøte ferdig 9. Så i begravelse. Deretter lang sykkeltur. Påfølgende grilling og spising / drikking i hagen. Whisky med kaffe. Ser de forbanna 4-5 meter høye Thuja / Barlind jeg har hata noen år. En på hver side på trappa ned til plenen og er alltid fulle av edderkoppspinn. Ny whisky og kaffe. Beslutter å lesse på meg alt av verneutstyr - og henter motorsaga.

15 minutter senere; fri utsikt. Ah. :)
 
Innholdsrik dag: Opp tidlig. Første jobbmøte ferdig 9. Så i begravelse. Deretter lang sykkeltur. Påfølgende grilling og spising / drikking i hagen. Whisky med kaffe. Ser de forbanna 4-5 meter høye Thuja / Barlind jeg har hata noen år. En på hver side på trappa ned til plenen og er alltid fulle av edderkoppspinn. Ny whisky og kaffe. Beslutter å lesse på meg alt av verneutstyr - og henter motorsaga.

15 minutter senere; fri utsikt. Ah. :)
Thuja er en ufyselighet - få de bort! Hvis ikke de står på en campingplass eller lignende.
 
At jeg starter på tre-terminsordningen i ingeniørfag på HiOA om få uker.

Bli nok mye jobb, men ser frem til det. Tror det kan gi meg mer enn økonomigraden jeg allerede har.
 
Ny episode av Sailing La Vagabonde på youtube! I et nøtteskall handler dette om et ungt par som dokumenterer en reise rundt jorden i en seilbåt.

Seriøst, dette er uten tvil noe av det beste på youtube. Vellaget, hyggelig og inspirerende - og for oss som elsker både reiser og båtliv så gir det en herlig eskapisme. Historien deres om hvordan de møttes er fascinerende, og at de nå kan finansiere dette livet helt ut ved å lage dokumentar-episoder på youtube er skikkelig artig.

Nyeste episode her. Om det fenger så anbefales det på det varmeste å hoppe helt tilbake og begynne fra starten. Ren hygge IMO :)


Etter du postet denne bingewatchet jeg alt i løpet av en drøy dag, haha.

Og on this note: de postet ny episode for noen timer siden. Sailing Galapagos! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321