Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

image.png
 
Rydda garasjen. Hengt alle dekka på veggen. Kastet en drøss med ting. Sopt gulvet. Fikk plass til bilen i garasjen! Wow. Første gang på 4-5 år.

Så - hvor faen blir det av snøen...
 
  • Liker
Reaksjoner: LarsOlav og Preacher
Rydda garasjen. Hengt alle dekka på veggen. Kastet en drøss med ting. Sopt gulvet. Fikk plass til bilen i garasjen! Wow. Første gang på 4-5 år.

Så - hvor faen blir det av snøen...

Henger meg på den! Etter å bodd der vi bor nå i 4 år i disse dager fikk jeg i helga endelig stablet om på et par hyller i garasjen. En 3,5 år gammel plan. Ikke en stor jobb. Ikke en viktig jobb. Men steikje å digg:)
 
Eh.. du har hørt om Finn?
JA - og brukt det flere ganger. Å gi bort ting på Finn fungerer fint, men man treffer også en del såkalte "Finn-folk" og det gadd jeg ikke denne gangen. F.eks. "Kand du sende det bordet / sykkelen til Florø?"

Og å selge ting for 250 kroner - for å så ha en prutedialog med en del om at de kun skal gi 200 - gadd jeg heller ikke denne gangen. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard
Firmwareoppgradering av Naimstreamer/forforsterker på gamlemåten (CAT5-kabler, USB-kabel, firmwarepakke). Fikk for første gang et heng - og måtte ta strømmen (ref. "Firmware Upgrade - DO NOT POWER OFF") - men fikk lest inn firmware fra starten en gang til - og suksess. Puh.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel